Ja, het is werkelijk een handig stuk gereedschap.Je geleverde plankenbuiger doet ook hier zijn werk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het is werkelijk een handig stuk gereedschap.Je geleverde plankenbuiger doet ook hier zijn werk
Ooo ….. dan valt die hele dag vorige week bij mij nog best mee …..Bekijk bijlage 465978
Hij blijft het ook best lang doen....ik kwam er achter dat ik haar vergeten was uit te zetten. Zo lag hij een weekje warm en klaar te wachten op een volgende diepe buiging.
![]()
Maar ik blijk chaotisch geschapen te zijn![]()
Het voordeel is dat ik marmoleum op de vloer heb. Da’s iets makkelijker terug vinden. Nadeel is dat alles extra ver weg springt.Het tapijtmonster heeft ze wel weer teruggegeven zie ik, Maar ze zitten er weer mooi Peter![]()
Het kan nog erger met de kleinere ‘double knees’. Die ga ik nog maken, maar dat wordt ‘productie’ werk.Dit lijkt mij eerste klas gefriemel zo Peter, maar er is helemaal niets op aan te merken, geweldig mooi man![]()
De meeste lijntjes zijn van de zichtbare houtnerf. Alles moet nog in de olie, maar dat gebeurt ook als ik heel de romp klaar hebt. Want ik moet nog wel planken en attributen op het dek lijmen. En de knieën zie je straks voornamelijk als je vanaf onder naar binnen kijkt. En als dat via de vloer spiegel is, krijg je toch een beetje dubbele beeld van de brekingsindex. Dus veel doe ik er niet meer aan.Die knieën heb je mooi afgewerkt, doe je ze nog af met een schuurspons? zodat de schuurlijntjes niet zichtbaar zijn.
Ik kan je gerust stellen Peter, er is niets saai aan je bouwverslag, mooi om te zien hoe alles langzaam groeit![]()
Ik sluit me graag bij Piet aan![]()
Piet, Koos en Herman: Heel erg bedankt voor jullie ondersteunende reacties. Ik zat een beetje te twijfelen om weer wat foto's van 'weer een wandje' te plaatsen.
Dankjewel, PeterHet is puur genieten Peter, dus lekker doorgaan zo![]()