Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een diepe buiging hoor![]()
Phoe ...... ik wordt er een beetje stil van.Ik buig nog dieper![]()
De molen staat aan de Leubeek in Nunhem.gekookte of ongekookte?
Die molen kende ik niet
Dankjewel Eugène. Ik ben met schepen ook begonnen met alleen de buitenkant. Ze ziet wat er van gekomen is.Leuk die foto’s van de waterrad molen. Ik beperk mij maar tot het buitenwerk van een molen, want het binnenwerk is voor mij een te grote uitdaging. Trouwens mijn complimenten voor de uitvoering van de bouw van dit schip. Ik kan hier nog veel van leren.
Dat is een mooie toevoeging, jouw model laat echt de details zien vooral met die spiegelIk heb besloten om de dubbele knieën ook langs de zijkanten toe te passen, omdat je ze door de spiegel kunt zien als je van kijkpositie verandert.
Dat is misschien een heel goed idee Peter, maar wordt het niet teveel van het mooie?? Dan zie je mogelijk door de bomen het bos niet meer![]()
@Pingu57 Peter ik verstaan precies wat jij bedoeld. Ik denk dat de schaal van Bluenose hier tersprake kom.
@P Voogt Peter, jouw bouw is azemrowend mooi maar wat "Peter Pingu57" gezeg het is ook mij bekommernis. Op een schaal van 1:72 is de woordje "te" altijd de gevaar. As de schaal 1:48 or 1:36 was, was dit een ander storie
Mooi werk weer Peter,
Enkele details wist ik al van je en van de spiegel is een meesterzet
AL-FI aan het roer , en bepaalt verder de koers hoe je BN vaart
Gr
Henk
Dankjewel Peter, Heinrich, Henk en Stephan voor de reacties. Het laat mooi zien dat ‘smaken verschillen’ danwel dat er een verschillende kijk is op wat er gebouwd wordt. Ook maar gelukkig, want dan hadden we veel dezelfde bouwverslagen.Dat is een mooie toevoeging, jouw model laat echt de details zien vooral met die spiegel
Hallo Jean.Prachtig werk Peter, mijn complimenten. Ik mag het graag zien dat mensen op deze wijze met hout werken. Alles strak en zorgvuldig op elkaar afgestemd. Jouw hele project is buitengewoon en zeer gedurfd. Hoe jij het aandurft om zo’n mooi gebouwd exemplaar doormidden te zagen. Vakwerk man! Wat ik niet geheel begrijp is de werking van deze knieën. Ik snap wel waar knieën voor dienen maar deze zijn relatief zo klein dat ze in mijn ogen nauwelijks versteviging bieden. Maar dat is de gedachte van een leek hoor. Ik blijf genieten!
Dankjewel Sjors. In ieder geval de tijd er voor nemen. Het kostte mij ook 2 knieën om de juiste maat en vorm te krijgen. Hij moest natuurlijk ook nog om de balkweger heen passen met de ronding van de romp. Een kwestie van passen, vijlen, weer passen, weer een beetje vijlen ......Ik blijf me verbazen dat iemand zoiets voor elkaar krijg.
Zit met open mond te kijken