Stephan Kertész
Forum veteraan
Ik heb het opgerolde zeil in het echt gezien. Niks meer aan doen. Perfect!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Stephan. Soms gaat er niets boven ‘life view’.Ik heb het opgerolde zeil in het echt gezien. Niks meer aan doen. Perfect!
Dankjewel, Peter. Inderdaad: zolang als het gaat. En is steeds wel even puzzelen hoe de beugels te maken zonder te solderen.Phoe je gaat ver met detaillering Peter. Maar ik begrijp het wel, als je het kunt maken dan ook meteen goed en correct. Knap werk en gave foto's van de BN-II
Dankjewel, Koos. Maar ik verbaas mijzelf ook hoor. Dat dit zelf ook niet gedacht toen ik er aan begon.Je blijft ons maar verbazen Peter, wat een knappe details weer….![]()
Dankjewel, Peter. Bij elk nieuw hoofdstuk zit ik weer boven de tekeningen en in de boeken. Leuk om eerst uit te zoeken hoe het precies in elkaar steekt. En dan te bekijken wat ik daar van kan maken.Ik dacht dat ik lekker aan het freubelen was geweest met mijn bottertje, maar dit met dit scheepje kun jij jezelf ook goed uitleven Peter![]()
Dankjewel, Stepan. Het was weer even puzzelen om de banden vast te krijgen. Moest met tipjes CA. En een beetje spanning op een band en hij sprong open. Steeds een beetje beugen tot ze sloten.Het blijft bijzonder om te zien hoeveel werk je in iets stopt, alleen voor de details. Petje af Peter.
Dankjewel, Piet. Qua indeling van de MS tekening moest ik wel steeds naar het model van de BN, want de indeling van MS is net even anders. Anders had o.a. die schoot onder de giek dwars door het stuur gelopen. Wel zo leuk om 2 plannen samen te voegen wat er ook nog goed uit ziet.Prachtig gemaakt weer Peter, dus alleen de leuk knop indrukken dekt de lading niet![]()
Dankjewel, Klaas. De richting van de vezels is ook zo bij een krant. Scheur er maar eens een rechthoekig artikel uit. 1 zijde gaat goed, de haakse daarop niet. Voor het op maat maken van de tissues heb ik nu een vlijm scherp rolmesje. Dankzij de mini-sail meeting met Maarten en Stephan! Die hadden er zo eentje:Ziet er perfect uit Peter. Petje af! Weet niet of je iets aan deze info hebt, maar ik kwam bij toeval tot de ontdekking dat een tissue over de ene kant recht wil scheuren, maar over de ander kant niet. Geen idee of dat bij papieren zakdoekjes ook zo is. Zou te maken kunnen hebben met de richting waarin de vezels uit het aanmaakbassin worden getrokken. Wellicht plooit daardoor je "doek" over de ene kant beter dan over de andere. Kijk maar of het zo is. In ieder geval maak je er iets moois van. Gr. Klaas.