Haha, daar zouden ze de romp aardig mee kunnen verven ......Ha, op deze schaal is het toch een potje van 200 liter.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha, daar zouden ze de romp aardig mee kunnen verven ......Ha, op deze schaal is het toch een potje van 200 liter.![]()
Moet je nog oppassen dat je met je kwastje niet voorover kukelt als die half leeg is.Haha, daar zouden ze de romp aardig mee kunnen verven ......![]()
Rechts het resultaat: 10 hoepels zijn 9 mm dik. Da's beter.
Dankjewel, Peter. Er zijn ook aardig wat strookjes en hoepeltjes in ‘het ronde archief’ beland. Maar ik kan de dikte nu aardig constant houden.Dat moet dan wel met hele dunne strookjes Peter, heel knap dat je daar nog zulke mooie hoepeltjes van in elkaar kunt knutselen![]()
Dankjewel, Peter. Na een paar krijg je er handigheid in. Eerst is het ‘hoe ga ik dat nu weer maken’ maar achteraf valt het toch weer mee.Een mooi staaltje huisvlijt Peter, die ringen zien er allemaal mooi uit hoor.![]()
Dankjewel, Koos. Wordt al met al best complex. Heb al heel wat uurtjes boven de tekening gezeten, want er zit veel op en aan. En de volgorde van dingen plaatsen is belangrijk. Ik wil de mast zo compleet mogelijk optuigen, want nu kan ik hem in alle standen in de bankschroef zetten om er goed bij te kunnen. Wordt dus vermoedelijk met alle stagen en het gedeeltelijke want met weeflijnen van de bovenmast.Knappe mast word dat zo Peter, netjes hoor![]()
Dat is zeker, Mees. Het was weer een poosje geleden dat ik bij je op bezoek was. Je bent alweer heel wat verder. Ben benieuwd volgende week!Er is wel wat te zien volgende week.
Dankjewel, Stephan. Af en toe een grote GggRrrr. Grote voorste dwarszaling er tot 2x toe afgestoten.Je maakt ook hier weer iets bijzonders van