Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan echt nooit. Naar mijn weten hebben die dingen altijd minimaal iets van 16/17 euro per stuk gekost.Zijn inderdaad een stuk duurder geworden. Ik kocht ze een jaar geleden voor 6 euro.
...en tegenwoordig staat het helikopter vliegen voor mij op numero uno...
...Uwe, bedoel jij dat de kwaliteit met meer vliegen beter wordt als in beter kunnen vliegen? Zoja, dan klopt dat...
...des te meer stick time iemand maakt, des te beter iemand wordt in zijn vlieg-skills...
Vr Gr Erwin
Geen zin in een welles nietes spelletje. Dan heb je toch echt teveel betaald. Levering duurde alleen een tijdje kan ik mij herinneren.Dat kan echt nooit. Naar mijn weten hebben die dingen altijd minimaal iets van 16/17 euro per stuk gekost.
Hoeft van mij ook niet hoor
Kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat je je vergist. Alleen de servo mechanics (dus zonder printplaatje) kost (ik heb de BL zelf inmiddels al anderhalf jaar, toen was 't ook al zo iets) al het dubbele van wat jij beweert wat je voor een complete servo betaald(e).
Maar goed, op't moment zijn ze in ieder geval duur![]()