Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
woooooooooow heftig t is een raket man8-O,mooi gevlogen,very nice video8-O
Dikke adrenaline met die mini hexa op 4SWooott niceee:O heftig! Wat een snelheid heeft dat ding!
Haha quadx configuratie aanzetten kan ookGarbungel, je kunt twee motors thuislaten...wat een geweld, en geluid,
mooi gevlogen.
Weet niet of het de snelste is, maar het is gemaakt om smooth snel te vliegen met minimale pitch. Het gaat al vooruit met een paar graden naar voren pitchen.Snelste hexa ooit![]()
waar bestel je die??
mijn props zijn maar zoooiiii !!!![]()
Gemfan 5x3 is niet slecht voor risky vluchten. Lekker goedkoop en het vliegt goed. Je zult er geen problemen mee hebben als het goed is.
Verder zijn er heel weinig alternatieven. Je hebt de carbon props en hqprops. Carbon props overleven bijna iedere crash maar zijn wel duurder. Hqprops flexen minder maar breken ook snel.
Als het je om power gaat dan pak je de caebon props want dke gevel de grootste lift. Als het je om smooth video gaat waar je wat power kan missen dan pak je de hqprop. Gemfan 5x3 is verder niks mis mee. Je hoeft ze niet te balanceren en lekker goedkoop. Op een mini kun je best veroorloclven om wat flex op de props te hebben
Thanks... Ik ben bezig met een Mini frame van Markjuhh.. en was al aan het zoeken naar 5" props. Ik kon enkel de Gemfan vinden, maar ik denk dat Mark de hele voorraad heeft opgekocht.. nergens op voorraad.