Heb inmiddels de twee raampjes op de spiegel gelijmd. Heb nog overwogen om gaten in de spiegel te maken voor "functionele" raampjes maar dat was me te veel werk. Daarna me afgevraagd welke kleur ik nu op de achterzijde van het doorzichtige plastic moest zetten om de indruk te wekken dat er ook echt een gat achter zit. Heb geprobeerd om er twee tinten grijs op te zetten maar dat blijkt toch niet goed te werken. Voor de volgende keer lijkt egaal donkergrijs me de beste oplossing. Het voordek was bijna dicht toen ik tot de conclusie kwam dat ik niet goed ging uitkomen met de laatste plankjes. Heb het voordek er toen toch maar weer uitgesloopt. Sommige klusjes kun je nu ook maar beter niet op de late avond doen (heb ik ook al eerder gemerkt)
.
Ga vanmiddag eens testen hoeveel contra gewicht ik aan de kiel moet hangen voor rc zeilen. Weet ook nog niet hoe ik de besturing het best kan oplossen, het roerblad moet sowieso vergroot worden.
.
Arjan

Ga vanmiddag eens testen hoeveel contra gewicht ik aan de kiel moet hangen voor rc zeilen. Weet ook nog niet hoe ik de besturing het best kan oplossen, het roerblad moet sowieso vergroot worden.
.

Arjan