Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de lrp?
en btw miss domme vraag..
mar wat is afdraaien?
Voor de orion:
1) welke gear ratio bevelen jullie aan..
ik schat its van tussen de 6 :1 en de 7 : 1 maar heb geen ervaring dus wat bevelen jullie aan..
2) kennen jullie een (web)shop waar je deze motor kan kopen???
Maar als je niet te krenterig bent en een nette Brushless-regelaar kan scoren dan is een X11 10,5 van LRP, een 9,5 van Speedpassion of een GM EVO3 9,5 erg prettig; snelheid is meer dan een Element en onderhoud is nagenoeg 0.
groet,
Eric
maar ik ben nog een beginner.. en aan welke prijsklasse moet ik dan denken en hoe hard gaat het dan?
daarnaast heb ik een niet zo sterk chassis met veel plastic delen..
een MR4-TC kan deze hem hebben?
1.Wat kost een setje dan dus met motor en regelaar?2.
want heb neit zo veel te besteden XD
2.en het is wel fijn dat er weinig onderhoud is want daar heb ik geen ervaring mee..
3.wat voor snelheid behaal ik daarmee?
4.kan mijn plastic chassis hem aan?
5.wat is een goed setje?
6.En als ik brushed moet blijven en ik geen ervaring heb met onderhoud en iets sneller wil dan moet ik kopen....DE ?? (ELEMENT??)
Het antwoord op 1 kun je vinden bij nagenoeg elke online-shop. 2 is geen vraag, het antwoord op 3 staat hierboven al een keer of 10. Het antwoord op 4 is gegeven in de post boven mij, 5 staat ook al meerdere malen in dit draadje. Het antwoord op 6 is je nu ook vaak gegeven, gelukkig geef je daar zelf ook het goede antwoord op. Je moet zelf ook wel een klein beetje moeite doen hoor...
ik kan alleen maar een V2 19t vinden ..
ik heb nu 23t ..
hoe snel kan ik gaan met de orion element v2 19t?
Pas op wat je zegt want je opgegeven gearings zijn gebaseerd op 5 cellen. Op de Baanbrekers rij ik met 6 cellen op 1:4.4 en op een binnenbaan 1:6
(A)
mensen ik heb een DT-02 tamiya en er zit nu een standaart RS-540 in zou die orion het ook doen?? of zou zo mamba iets zijn, die lijkt me echt coolxD wat denken jullie? ik weet alleen niet of hij brusles trekt en dat mijn autotje voortaan neit uit 2 stukjes bestaat dit is mssn al vaak gepost maar ik wil het gwn nu weten, hij is al gelagerd!:bday:
trekt mijn accu dit ook? ik heb nu een Team Orion 2700
Ruutie
De Tamiya 23T superstock is ook erg snel.
Is zelfs vergelijkbaar met een orion element.
of een element zou ook wel leuk zijn die zal al vele malen sneller zijn dan een tamiya super stock.
met de juiste vertanding rijden ze ook dik 60 en op het nk zelfs 70