Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaz vond je die van mij niet mooi en heb je die er daarom maar afgeknipt;-)![]()
Top gevlogen man! Niemand durft nu tegen je te racen denk ik!Vandaag eens geprobeerd door die RACE AIR GATES tevliegen
moet zeggen ,, dat het best tegen valt de eerste keer
je moet ze echt zoeken in je Fatshark .., ook al zijn ze 2mtr hoog x 2.50mtr breed !!
(originele maat is trouwens 2.50mtr hoog x 3mtr breed)
door de harde wind gingen ze ook een beetje scheef hangen en werden ze nog lager
en dan moet je ook nog lekker smooth de bocht uit komen voor de volgende AIR GATE mooi recht voor je mini te krijgen..!!
ik hoorde iemand al hier zeggen dat ze nog kleiner moeten ..
of je hebt dan een HD Link of je kan HEAVY Vliegen
voor mij 'persoonlijk' hoeven ze echt niet kleiner
-> QuadRon had ze snel gemaakt Thuis .. TOP !!!
Strakke vlucht metall, was weer fun![]()
Lekker hoor!!
Het is net alsof ik de hele tijd met mijn kin over het gras heen raas tijdens het filmpje kijken. Laagvliegers!
Zou je idd niet zeggen dat die poortjes zo groot zijn!
Top gevlogen man! Niemand durft nu tegen je te racen denk ik!
Die dingen zijn inderdaad lastig te zien.
lachen man die poppen ineens op.
net takjes
KLATS !
Gaaaaaaaf filmpje mannen !!!
Gave filmpjes dannymetall en jazzman
Dat wordt voor mij flink oefenen zoals ik dat zo zie haha
Mocht er een organisatie op touw gezet worden dan zou ik mijn steentje wel bij willen dragen. Heb al een aantal leuke ideeën. (organisatie, huisstijl, web, media coverage) Contact me.
jemig ik zie dit al en ik begin tebetwijfelen of ik wel mee kan doen met die wedstrijden ik maak geen kans haha en ik kan dat niet oefenen ik heb niet van die poortjes :/