Mijn "admiraal" is iets begripvoller, ze komt spontaan met een doosje tissues aanzetten.Kreeg zojuist op mijn kop van mijn vrouw

Gefeliciteerd Peter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn "admiraal" is iets begripvoller, ze komt spontaan met een doosje tissues aanzetten.Kreeg zojuist op mijn kop van mijn vrouw
Gefeliciteerd Peter![]()
Van harte gefeliciteerd Peter![]()
Ook jullie hartelijk dank!Mijn "admiraal" is iets begripvoller, ze komt spontaan met een doosje tissues aanzetten.
Gefeliciteerd Peter![]()
Dankjewel, Jinny. Welkom bij de after-party.Had ik dat nog niet gedaan?
Foei, bij deze.
Dankjewel, Stephan. Het werken aan het blok is een goede opwarmer. Ga nu aan de slag met het dek op het bakboord deel.Valt niet mee om even terug te gaan naar hout, maar het is je uiteindelijk wel goed gelukt.Heel goed.
En die benamingen in de scheepvaart.....
Dank voor het aanbod, Stepan. Maar het zijn maar 3 plankjes. Moet even de juiste dikte vinden/maken en dan wat nettere verbindingen. Nu weet ik hoe alle verschillende schuine lijnen lopen.Heb je geen stukje kersenhout liggen? Ideaal om het daaruit als 1 stuk te maken. Hier ligt genoeg, als je iets nodig hebt?
Hmm,... dat is wel een interessante vraag voor een modelbouwer.Strak werk! Maar dan toch even een vraag, want de tonnen passen exact in de luikopeningen. Wanneer je dan een ton omhoog wil halen met een takel met twee haken die achter de rand haken (zie de foto in post 651), past dat nog?
Scherp opgemerkt, Hans. En stel dit zeer op prijs!Strak werk! Maar dan toch even een vraag, want de tonnen passen exact in de luikopeningen. Wanneer je dan een ton omhoog wil halen met een takel met twee haken die achter de rand haken (zie de foto in post 651), past dat nog?
..... hopelijk beantwoord, Clemens?Hmm,... dat is wel een interessante vraag voor een modelbouwer.![]()
Dankjewel, Stephan.Netjes afgewerkt. Wederom zeer mooie details bij de luiken.