Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar die advertentie staat gewoon op het MBF bij Te Koop : Auto's... :?Barfly zei:sleurhutje, nog een baja nodig? :lol:
Ik denk dat een goede volgende vergelijkingstest het geluidsniveau zou zijn. 8O :wink: Tot nu toe is de Dominator de luidruchtigste pijp die ik op bigscales gehoord heb. Maar het vermogen (eigenlijk de toename) is gigantisch. En als je de dyno-grafieken goed bekijkt, zie je dat de TGN en Rabbid pieken op 13.000 rpm. Da's best aan de hoge kant voor een standaard motor (die instort bij 12.000 rpm). Dus die pijpen hebben alleen nut als je ze op een getuned blokje zet (Zenoah RC04 op zijn minst maar PaSe geflowed/getuned of Falcon, PPK o.i.d.). Dan blijft er alleen weinig heel op een Baja. In een middagje zijn mijn drive cups van de wielen en de diffs helemaal ingevreten. Terwijl ik daarvoor er al 3 maanden mee heb gereden en nauwlijk iets zichtbaar was.keone zei:hmm ben ff niet geweest hier.
Bevalt je nieuw pijp Sleur? Ik zit te dubben of ik hem ook ga kopen of niet. Heb min of meer mijn zinnen er op gezet om het allemaal compleet te maken.
De rabbit van LE of de TGN pijp zijn ook monsters maar ben niet zo'n voorstander van sidemounts. De enige bashproof blijft toch eigenlijk de x-can maar daar vind ik het zandprobleem zonder stingers weer een groot nadeel. De Dominator lijkt dan 1 van de betere opties.
Voor "fun bashing in the middle of nowhere" is geluid niet zo'n probleem. Maar op evenementen kan het soms wel problemen opleveren.Henry zei:geluid hoort erbij ! :-D
Sleurhutje zei:Voor "fun bashing in the middle of nowhere" is geluid niet zo'n probleem. Maar op evenementen kan het soms wel problemen opleveren.