andere hobby naast modelbouw

Mijn andere hobby's zijn
-Websites ontwerpen [en alles wat er bij komt kijken]
-Vliegeren
-Filmpjes maken [stopmotion en ook gewoon filmen]
-Fotografie
-Internet/computer/msn
-Me Kamer [hij is nu een beetje af, maar was er eerst heel erg mee bezig]
-Volleybal [Zat op een club, nu niet meer]
-Gewoon hange met vrienden
-Alles eigenlijk wat een beetje creatief is...

Tsja met al die hobby's schiet me huiswerk er nog wel eens bij in :oops: . Volgend jaar wat beter me best doen en NIET blijven zitten :P

Mijn andere hobby's zijn .
Afbeelding%20020%20%28Small%29.jpg

Met mijn vrouw en hond lekker op en in het water,
en in de winter op wintersport soms ook met de hond erbij.
Afbeelding%20317%20%28Small%29.jpg

gr
Albert

ik doe aan fietscross
en aquaria
werken(op een boerderij en toebantia op zondag)
vissen
meiden:P
mn katten
en zo kan ik nog wel ff door gaan

hoi mijn hobby's naast rc zijn

statische plastic modellen maken
vissen
met mijn minibike rijden
voetballen
ben dj
computeren

dat waren ze wel groetjes michel

jaimy zei:
*varen met me 1 op 1 boot (5.5 meter 120 PK)
45km/h

Valt me tegen, 'k kan 70km/h met maar 35PK. (Johnson Endeavour 2-takt) achter een Narwhal met polyester kiel. 3m20 geloof ik, weet ik niet 100% meer zeker.

edit: 't is dus de 400 Rescue (4m)

narwhal_01.jpg

Verdere hobby's:
-Varen, zoals al te lezen was ;)
-Computers, al wordt dat steeds minder :P
-Modeltreinen, al ligt dat compleet stil atm (Märklin)
-Muziek luisteren (Rotel RB-1070, RC-1070, RCD-1072 + Monitor Audio GS20, voor de kenners :P)
-Zelf speakers bouwen. Momenteel vooral op basis van goedkope breedbanders. Verbazingwekkend wat een speaker van €25,- nog kan ;)

Huidige project:
Cyburg's Viech:
viech_03.jpg

Kast is nog niet klaar, het wordt een 'hoorn' luidspreker. Gaat er van binnen zo uitzien.

Komt een Beyma 8AG/N breedbander in:
Plaatje

Ik met mn rubberboot (3meter), een 5PK Yamaha 2t motor en een verlengstuk zodat ik niet steiger als ik in mn eentje vaar, haalt ook 20kmph.

Was een keer aangehouden door de waterpolitie, en die hadden een officiele meting gedaan...

Lekker hoor, onschuldige jongens aanhouden met een rubberboot 5pk, terwijl er monsters met een motor van 300pk vrolijk langsscheuren...

Pas waren de politie lui wel aardig! Een vriend van mij heb een HonWave met een Honda 8pk 4-takt! wij waren lekker aan het varen (gaat zeker 40) en toen zagen we 2 boten naast elkaar liggen met allebei zo'n 120 pk er achter! wij varen lekker hard door, zien we opeens dat de ene boot van de politie is en dat ze die andere een bon aan het geve waren! Wij gelijk zacht varen, ze keken niet eens! later kwamen ze nog een keer langs en deden ze weer niks! Das wel chill! Je mag eigenlijk maar 20km/h!

Groet, Aad

tja... mijn andere hobbies :roll:
-modelvliegen
-modelmotoren (vind de techniek heel interessant, en heb er veel lol in om anderen te helpen het ding perfect af te (proberen :roll:) te stellen :P (meestal lukt het toch best goed hoor :wink:)
-bouwen

ennnuuuuu :roll: owja :!: ook nog niet modelbouwgeralateerd:
- Linux :P die windowsmeut moet ik niet, open-source vind ik ronduit heerlijk. Bevalt uitstekend, moet hoognodig naar fedora 5 (voor de kenners :wink:)

bstar zei:
Je mag eigenlijk maar 20km/h!

Groet, Aad

Nee hoor...je mag maar 6 of 12 km/u :wink:

De snelheid van de boot heeft natuurlijk niet met de motor alleen te maken
Zo ook het onderschip en het gewicht

Jaimy's boot is eigelijk meer een cruiser, niet special voor snelheid

Zo'n rubberboot is puur voor snelheid

Aanstaand weekend ga ik mijn Mercury 8pk 4takt achter een 310 Zodiac hangen...dat wordt dus lachen :lol:

Wij hebben een oud zeilbootje en 4 pk, totaal geen snelheid dus.

Verdere hobbies:
-fotograferen
-computers
-skaten
-mountainbiken

DualdudE zei:
jaimy zei:
*varen met me 1 op 1 boot (5.5 meter 120 PK)
45km/h

Valt me tegen, 'k kan 70km/h met maar 35PK. (Johnson Endeavour 2-takt) achter een Narwhal met polyester kiel. 3m20 geloof ik, weet ik niet 100% meer zeker.

narwhal_01.jpg

Verdere hobby's:
-Varen, zoals al te lezen was ;)
-Computers, al wordt dat steeds minder :P
-Modeltreinen, al ligt dat compleet stil atm (Märklin)
-Muziek luisteren (Rotel RB-1070, RC-1070, RCD-1072 + Monitor Audio GS20, voor de kenners :P)
-Zelf speakers bouwen. Momenteel vooral op basis van goedkope breedbanders. Verbazingwekkend wat een speaker van €25,- nog kan ;)

Huidige project:
Cyburg's Viech:
viech_03.jpg

Kast is nog niet klaar, het wordt een 'hoorn' luidspreker. Gaat er van binnen zo uitzien.

Komt een Beyma 8AG/N breedbander in:
Plaatje
hallo, ik heb een vraagje?ik verkoop een paar high end luidsprekers merk: translator morganiet 150watt 8 ohm.het zijn zwarte zuilluidsprekers
wat zou ik daar voor kunnen vragen aub.groetjes michel

derosa zei:
hallo, ik heb een vraagje?ik verkoop een paar high end luidsprekers merk: translator morganiet 150watt 8 ohm.het zijn zwarte zuilluidsprekers
wat zou ik daar voor kunnen vragen aub.groetjes michel

Ken het merk niet dus kan er niets over zeggen :) Maar er zijn genoeg audio fora waar ze je vast meer kunnen vertellen hear.nl hififorum.nl forum.zelfbouwaudio.nl...enz ;) Google is your friend ;)

Mijn hobby's:
*Computeren
*Gamen(RedBullAirrace,TrialBike,RuneScape)
*Zo af en toe vissen
*Van allles van papier maken(Net een 'Das Little Stick'gemaakt)
*Scheuren met onze Quicksilver,als ik er alleen in zit met me 39kg gaat ie makkelijk over de 20 km/u heen :P (motorboot van 4.10m lengte,hangt een 6pk Mercury achter)..zie ook foto
23r7dbm.jpg

Ben ik niet in die boot hoor..... :lol:

op vakantie met een Pioneer 15 met 25PK motor gevaren...gaat best hard :P . Alleen dan komt er zo een lijpe 'sightsee' boot langs en dan golft het water lekker naar binnen.

Back