Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theo Coenen zei:Aaalie, wat kost zo een beeldje als jij dat maakt.
Deze site in de gaten houden. Dit was de winnaar van vorig jaar en dit jaar! (De link is overigens van vorig jaar). http://home.hetnet.nl/~everardus.smit/index_bestanden/kampioen.htmpepijn-zager zei:wow, nooit geweten dat je met een lomp stuk gereedschap(kettingzaag) zo iets kan maken
als je daarme de 3de bent geworden, hoe zag de 1ste er dan uit?
Dan heb je waarschijnlijk niet zo lang gekeken, dat was dus de NK :wink: .Dirk zei:Gisteren ook dat kettinggefiguurzaag gezien op de Houthakkersdag in Lage Vuurtsche, wat ik met subtieler gereedschap niet voor elkaar krijg, gaat daar met een gemak (wel een "echte" Stihl of Husqvarna op benzine gebruiken ... want met de elektrieke B&D kom je nergens)....
demarnix zei:mijn 2de hobby lekker luid gitaar spelen in men rock groep :music:
Sony Ericson and the Panasonic Nokia's geweldige naam vind je niet![]()
Robert zei:Ik speel zo af en toe ook nog even Battlefield 2 op internet....
heb nu een aantal nieuwe hobby's erbij, eentje modelbouw gerelateerd, welteverstaan radiografische tanks, en ik wil nog eens een zweefvliegbrevet gaan halen en ik wil ooit gaan airsoften :wink:Danny Mulders zei:hmmm, naast modelbouw speel ik battlefield 2, op zowel XBOX360 ( online via XBOX live) als op de PC ( ook online), ook speel ik graag oblivion, ook op allebei,en ik speel ook nog wel 's op mijn PSP'tje...
oja, voor wie een keer tegen me wil spelen, mijn naam bij allebei de battlefields is "Danny M NL" :wink: