andere hobby naast modelbouw

Echt iets heel anders.

enschede05_2.jpg

lunteren05_6.jpg

enschede05_1.jpg
.

Ik ga er dit jaar mee stoppen (de wedstrijden) omdat het gewoon te duur word :cry:

hey allemaal

buiten modelbouw doe ik nog:

- airsoft (dit is met replica's van echte wapens op elkaar schietn maar dan met bb's)
- pc (dit forum, counter-strike en andere dingen van VALVE)
- en ik ben aant het uitkijken om een moto te kopen en te gaan toeren.
- en in de verre toekomst zou ik ook nog een E32 van BMW en een Triumph Spitfire willen opknappen.

Grotjes Geert

addy zei:
Echt iets heel anders.

enschede05_2.jpg

lunteren05_6.jpg

enschede05_1.jpg
.

Ik ga er dit jaar mee stoppen (de wedstrijden) omdat het gewoon te duur word :cry:

He gaaf man, voorlopig zit ik nog op een manege :D, de tijd dat ik het echt leer moet nog komen.
dressuur/springen dan.

Verder doe ik aan judo, skaten, electrotechniek, waterraketten, en sinds de zomer windsurfen.

Hmm ik werk graag met me handen, dingetjes die ik gemaakt heb, pringles kanon - schiet de deksel vanaf werkt op deo etc.
confettie schieten - klein confettie schietertje, werkt op een klein zelfgemaakt rotje.
waterraket + parachute en standaard
lichtsturing via me pc
knalsigaar
Een landmijn die waterspuit als je er op staat.
schokgevende tennisbal, als je hem vangt krijg je een schok
En ben nu al bijna een jaar met me hovercraft bezig, de griffon 2000TDX dacht ik.

En op dit moment ben ik bezig met mijn lamellen te automatiseren.

Ik heb een passie voor hovercrafts trouwens, en ik ben wel vanplan nog eens 1 te maken die mijzelf kan dragen :).

Ik heb trouwens nog veel meer gedaan hoor, maar ik kan ze niet opnoemen. vergeet het gewoon
:wink:

Mijn hobby's:
Wakeboarden, surfen, snowboarden, gym, aquarium, terrarium, en sinds kort...modelbouw :D

wat ik buiten de modelbouw doe :
met mijn brommobiel rondtouren in nederland .
soms neem ik dan of een vouwfiets mee om op een mooi plekje te fietsen of ik neem mijn modelboot mee om op een leuk plekje te varen .
En ik woon sinds een jaar begane grond , dus ik probeer mijn tuin op te knappen
gr Hans

Tennis (trainen en competitie)
Badminton
Formule 1 (altijd naar Monza in Italie met groepje vrienden)
Motor rijden
Skien
en natuurlijk ook de modelbouw

Als je het even op een rijtje zet begrijp je eindelijk ook waar alle tijd aan op gaat..... :mrgreen:

Te veel om op te noemen eigenlijk,voetbal,formule 1,dtm,muziek luisteren,heb ook een tijdje zelf muziek gemaakt op de pc,mn laptop is een grote hobby,fotografie,gamen op de ps2,gamecube en pc,ik spaar indianen beelden,sleutel graag aan mijn mountainbike en aan mijn brommertje enz.Maar mn meisje blijft mn grootste hobby :lol:

euh beetje proberen (bas)gitaar te spelen :roll:
zo af en toe als het weer het toe laat een beetje vissen op baars en snoek, en als het weer het niet toelaat dan maar beetje computeren en muziek luisteren, maar dat doe ik ook vaak aan het modelbouwen ben :P

ga ooit nog in de toekoms(als me portomonee het toelaat) zo eentje kopen
fe_ad_jb_rw_3tsb_a.jpg

Fender jazz bass USA
mooi ding 8O kost allen rond de €2400 :(

Andre Meere zei:
Mijn kinderen (Links voor & Rechts achter)

Actie%20Athina%20Clint%20%26%20Ikaros.jpg

Maken deel uit van het Mailline Security Forces ! 8O

Groet,
Andre

Prachtig die langstokhaar Duitse Herders. Wat is je Kennelnaam?
Mijn kennelnaam is Von Kingsbachtal. Met mijn eerste hond Astra von Utopiahof in 1994 1ste VH-2 geworden op het LK en met de dochter (T)anja von Kingstbachtal ook diverse certificaten behaald.

Ik doe aan judo, scouting en gitaarles en heb tijd tekort in het geheel... dus sla ik het school spul over ;-)

(eerste keer in 2 weken online: of ik even 31289 nieuwe berichten kan doorkijken... :D)

Ik dacht dat ik ooit al een keer gereageerd had, niet dus :D

Naast modelbouw rijd ik op de Dierenambulance in Hoorn
ambulance.jpg

en heb ik van mijn andere hobby (bromfiets monteur) mijn werk gemaakt en werk bij :
HZ Bromshop in Hoorn
hz_pand.jpg

Theo,
Helaas ik heb geen kennelnaam, althans nog niet
eerst verhuizen, en dan komt dat misschien nog wel !

Maar uh, Athina, de langharige, is een ODH, en komt bij ODH kennel ''Vom Alt Deutschen Eck'' vandaan, en is bemiddeld door '' of shinji's star''
Alle honden daarvandaan zijn uit overwegend Oost Duitse bloed lijnen. Lekker stevig van bouw, en met rechte rug, zijn echt superhonden !

Groet,
Andre

Gammapooka zei:
Ik dacht dat ik ooit al een keer gereageerd had, niet dus :D

Naast modelbouw rijd ik op de Dierenambulance in Hoorn
ambulance.jpg

en heb ik van mijn andere hobby (bromfiets monteur) mijn werk gemaakt en werk bij :
HZ Bromshop in Hoorn
hz_pand.jpg

Wie ben jij dan precies????Mijn moeder rijd ook (als bijrijder) op de Dierenambulance.
Mijn vader is een paar maanden geleden overleden en deed ook heel veel voor de Dierenbescherming West Friesland.
Mijn moeder heet Alie.Naar alle waarschijnlijkheid ken je haar.
gr Marcel

Even wat mijn andere hobby is.Ik ben een verwoed Opelrijder.Ik rijdt vanaf mijn 18e Opel.Ik begon met een Ascona B uit 1977,oranje van kleur.Daarna enkele Kadetts,een Vectra heb ik ook gehad,maar ivm de dure kosten moest deze weer weg.Nu rijden mijn vrouw en ik allebei in een Astra.Ik in de rode en mijn vrouw in de groene.
Ik mag graag klussen thuis(heb net de keuken helemaal verbouwd) en aan de auto's klussen.Zorgen dat ze op tijd hun beurten krijgen(doe ik zelf) en aan roestpreventie.
Het zijn niet veel hobby's,maar ik kan me zelf aardig vermaken.

Vroeger reed ik ook op de dierenambulance Hoorn,samen met met mijn ouders.Eerst in een oude Chevrolet ex GG&GD ziekenwagen omgebouwd tot dierenambulance,daarna reden ze in een Peugeot.Naast deze Peugeot was er ook een Mitisubischi L300.Deze heeft mijn vader toendertijd helemaal ingebouwd en ook daar reed ik veel in.Vooral de 'crematie ritten' deed ik altijd naar Schagerbrug.
gr Marcel.
Even een foto van onze twee trotsen.
Astras09-09-05001.jpg

rottierood zei:
Wie ben jij dan precies????Mijn moeder rijd ook (als bijrijder) op de Dierenambulance.
Mijn vader is een paar maanden geleden overleden en deed ook heel veel voor de Dierenbescherming West Friesland.
Mijn moeder heet Alie.Naar alle waarschijnlijkheid ken je haar.
gr Marcel

[offtopic]
Ik ben Michael, rij meestal op zondag.
Heet jou broertje toevallig Rene ?
Eventuele reactie kan je beter via PM doen :D

[/offtopic]

Zeg me niets,maar is dat Scrabble zonder woorden??Ken dat spel helemaal niet.Lijkt me wel grappig.Ik zal eens op de site kijken.
Wel iets heel anders dan wat in deze topic geschreven staat.
gr Marcel.

Sorry, maar één ding ergert me als ik deze topic lees.
SINDS WANNEER IS SCHOOL EEN HOBBY GEWORDEN?? :2gunfire:
Praten de niet-schoolgaanden dan over hun werk???

Maarjah, nu mijn hobby.

Mijn hobby die op de eerste plaats staat: Zeilen, als ik zou moeten kiezen tussen zeilen of modelbouw, dan wordt het toch wel zeilen.

Ik volg zeilles in de Wolphaartsdijk (WSVW) Waar mijn ouders ook een yacht hebben liggen (catalina 320).
http://www.wsvw.com/.

Ik volg les in een Splash (nr. 618).
Waardeloos natuurlijk zonder een fototje:
Splash%20ik.JPG

En ik achter het stuur van de Anaïs (onze boot).
Stuur%20ik.JPG

Als je meer wil weten over de Catalina 320: http://www.catalinayachts.com/yachts.cfm?act=model&id=22
Zijn wel wat dingen aan veranderd zo dat hij beter en makkelijker zeilt (bv. Grootschoot achteraan).

Back