andere hobby naast modelbouw

die van mij naast model vliegen: vliegeren ( met genoeg wind met een buggy) - voetballen
( en ik en een groepje vrienden draaien muziek in de fm (ja ilegaal) en we zijn bezig een uitschijfbare / vervoerbare , ongeveer 40 meter hoge mast te bouwen :D )

Gammapooka zei:
Ik verbaas me er af en toen nog over dat mensen van die leeftijd van "old skool" brommertjes houden :D
De meeste willen een Yamaha Aerox of een Gilera Runner.

Ik haat al dat tupperware!!

En de meeste scooters rijd ik er uit, behalve de uber getunde, maar bijv. zonder vario ring en teruglooppijp lukt wel, ga namelijk 75 en met wat aan het gas hangen haal ik vaak de 80km/h wel.
(gewoon nog 50cc)

Groet, Aad

LOL

Met die plastieke boecht reed ik wel 100km/u, en alleen maar uitlaatje vervangen :wink:
(in den tijd nog 3600frank gekost:P)

Mijn hobby's zijn naast modelbouw;
knutselen en priegelen enzo :P (komt nu goed te pas bij modelbouw)
veel buiten spelen (voetballen, steppen :P, buskruit (spel), enzo, ook af en toe vliegeren, computeren, Breakdance (begin ik binnekort weer aan, heb dit jaar (2007) al 2 x de zelfde pols gebroken, dus ga pas weer in de zomer of eind van de zomer beginnen), uuh, er zijn vast wel meer boeiende hobby's of tijdverdrijf waar ik aan doe maar daar kom ik nu niet op :P

retep zei:
Mijn andere hobby is jetskiën. Ik doe dat al ruim 14 jaar,
en ben lid van een club met een eigen meer.
Ik heb een kawasaki x2 en samen met een vriend een gloednieuwe
seadoo 3D gekocht.

X2-650-1986.jpg

1137748573.jpg

effe oud postje quoten,

das toch geen jetski ?
das een ding voor vrouwen om op te zitten !! :D

just kidding, heb zelf ook een bombadier gehad.
het normale jetskieen was niks voor mij, veel te moe van en blauwe schenen ;)

Ah dat Jetskiën is toch helemaal niks. Ga dan de strijd aan met de elementen. 8)

windsurf_96.jpg

windsurf_97.jpg

windsurf_98.jpg

windsurf_99.jpg

windsurf_100.jpg

Overige hobbys: Modelvliegen, skiën, squash en fitness.

Skiën, wat is dat nou... ga tog snowboarden :P
(en dan niet je pols breken :P)
windsurfen is wel cool, maar kyte boarden is cooler :P maar ieder zijn ijgen hoby's zoals ik hockey niks vind vinden anderen voetbal niets.

Haha.. Nou, ik weet wel dat ik alle snowboarders ver achter mij laat. :bye: En skiën is ook veelzeidig. Lekker hard racen, keihard carven, springen (én landen, wat snowboarders dikwijls niet lukt :lol:) en klunen. Waar snowboarders gaan lopen, zetten wij al schaatsend gewoon een beentje bij. ;)

Kiteboarding, je mag op binnenwater niet kitesurfen. Helaas pindakaas. Al die lijnen nemen ook teveel ruimte in, en daarnaast is het ook nog eens een stuk gevaarlijker. Na een doodsmak gemaakt te hebben na een big air ruilen steeds meer mensen hun kitespullen in voor conventioneel windsurfmateriaal. En terecht. Windsurfen is gewoon beter. 8)

Just my 2 cents. ;)

nou over skiën ben ik het niet eens, na in totaal ongeveer 2-3 weken snowboarden (eerst in indoor ski dingen geoefend enzo) en daarna met school een week echt snowboarden heb je het wel onder de knie!

rooie pistes, schans springen, of-piste, enzo lukte al :P

maar ieder zijn ijgen ding ;)

windsurfen wou ik een jaar geleden op als sport (mn ouders vonden het leuk enzo, maar ze wisten niet waar ik dat board en zijl zou moetten laten)
dus darom ging het niet door, ik heb wel al eens gewindsuft (gewindsurfd*?). maar kytboarden ziet er gewoon gaver uit, en ik heb wijnig angsten en ik vind vliegeren leuk :P maarja, dat komt over een aantal jaar mischien nog wel eens :P

Tja. Iedereen zijn ding inderdaad. :) Ik heb net even uitgerekend, en heb in totaal bijna 50 weken geskied. Heb ook wel eens een middagje op een snowboard gestaan, dat ging me best aardig af. Maar dat was wel genoeg om te kunnen oordelen, en skiën vond ik wel degelijk leuker. Heb ook geen zin om weer iets nieuws te leren. Als ik in de verse sneeuw sta dan wil ik ook lekker knallen, en niet weer uren prutsen om iets onder de knie te krijgen.

Maar als je wilt gaan kiten, laat je dan eerst goed voorlichten en neem wat lessen. Het is voor je eigen veiligheid. :)

Hmm hobby's naast modelbouw. Ik mag graag achter de computer zitten, en dan uiteraard voornamelijk gamen. Verder mag ik graag een potje poolen of biljarten. Ook voetbal kijken en bier drinken gaat verder veel tijd inzitten, maar om dit nou een hobbyte noemen:P

Jorrit zei:
Ah dat Jetskiën is toch helemaal niks. Ga dan de strijd aan met de elementen. 8)

Zou je niet eens heel snel leren varen met trapeze? Anders heb je geen fitness meer nodig :wink:

Ik heb nog wel wat voor je, zit wel een hele set aan vast, je kent de prijs :mrgreen:

Naast het modelvliegen doe ik ook nog een beetje mountainbiken ( was eerst erg fanatiek, reed wedstrijden e.d.) Maarja, na een vervelende blessure geen wedstrijden meer voor mij.

Onderstaande foto's zijn genomen tijdens de Beneluxkampioenschappen Downhill in Belgie:

beneluxkampioenschapdowsa3.jpg

beneluxkampioenschapdowjm4.jpg

Jaap J. zei:
Jorrit zei:

Zou je niet eens heel snel leren varen met trapeze? Anders heb je geen fitness meer nodig :wink:

Ik heb nog wel wat voor je, zit wel een hele set aan vast, je kent de prijs :mrgreen:

Haha.. Ja, normaal gesproken vaar ik ook met trapeze, alleen ten tijde van de foto was er een koordje kapot. Heb vorige week nieuwe verstelbare koordjes van Da Kine gehaald, die inmiddels al ingewijd zijn. ;)

Dinsdag met 6bft op het Gooimeer! 8O Hangloose was er niet bij zullen we maar zeggen. ;)

Naast mijn net gestarte, maar altijd al gewilde, hobby modelbouw (veel te laat begonnen dus) doe ik nog aan wedstrijdzwemmen en ook pc games spelen.
Verder studeer ik nog wat ook wel een leuke hobby is.

Mijn hobby's?

Nr1 staat Hengelsport ( zie mijn www).
Nr2 staat Modelbouw
Nr3 ben nu net als Roel (reservist) daar ik de firma sinds januari na 20 jaren gedag heb gezegd en toch een bintenis wil houden....
Nr4 Mag mijn nieuwe betrekking ook gaarne doen, maar om dat nu een hobby te noemen........

andere hobby's zijn:
-op simulator oefenen :lol:
-op modelbouwforum zitten of gewoon op pc zitten
-gamen
-ps3
-fietsen
-...... :roll:

Back