Michel, ik ben bang dat je een beetje achter loopt qua info...
de gesprekken (via e-mail en telefoon) met de gemeente zijn stuk gelopen. Jammer dat ons oude forum crashte, daar stond alle communicatie beschreven.
Lang verhaal kort: het komt er op neer dat we alleen ruimte kunnen krijgen als we huren. Wat we nu doen wordt door de vingers gezien maar: 'we zullen niet zeggen; ga zo door' zei de gemeente.
Huren = vereniging = taakverdeling = hek er om heen = vrijwilligers = niet haalbaar.
Echt ik droom al drie jaar lang van het huren van een bobcat voor het aanleggen van een zieke baan, maar zolang er geen bedrijf/boer/particulier is die ons toe laat, gaat het niet lukken.
Het groeiende aantal 'leden' op de e-mail lijst is ons enige middel om het kracht bij te zetten.
Racen banen, ovals, koek en zopie, echt hoor; ik zou er mijn baan voor opzeggen. We zitten op 1 lijn. Help ons het waar te maken. Volg rcm-alkmaar.nl voor info over wat we toe nu toe geprobeerd hebben.
Ons 'baantje' pakt een stukje straat mee voor de extra uitdaging van het switchen tussen ondergrond, erg leuk! Vind je niet?
Een baantje voor de 1:5... pylonen neer zetten, na 5 rondjes zitten ze een halve meter diep, kijk maar naar Ikea Haarlem... gaat wel goed komen.
Ik hoop alleen dat al de portemonnees berekend zijn op onderling contact van de auto's.