Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Als je die paddles erop wil ga je naar een andere velg
Zoiets

3226.jpg

Dan nog je foam

Reifen_0020_-_0020_HPI_0020_Einlagen_0020_hi.jpg

Banden

Reifen_0020_-_0020_Sandpaddel_0020_Hinten.jpg

En je velgringen

3241.JPG

Mocht het zover komen,dan weten wij nog wel adresjes,waar te krijgen voor een schappelijke prijs ;)
zou dit wat zijn voor in het zand snoek
181-thickbox.jpg

zijn bijna dezelfde alleen zitten hier ribben tussen de noppen en bij die van mij alleen noppen en deze kan ik zo halen bij elcon:D

Even bellen of mailen met de mannen , en vragen of ze goed zijn voor in het zand .

Ik ga er vanuit dat je een eerlijk antwoord krijgt van ze , het is geen hukkie mukkie toko ;)

zijn bijna dezelfde alleen zitten hier ribben tussen de noppen en bij die van mij alleen noppen en deze kan ik zo halen bij elcon:D

Als ze 15 euro de set kosten,zeg ik doen.
Je zal meer grip hebben met de ribben ertussen.
Anders wat kobus zegt,even mailen of bellen als je er echt vaker mee wil rijden in dat losse zand.
Zometeen roepen wij wat,je volgt dat en gaat het mis.Dat willen wij niet en is super zonde van je auto.
Als je die Baja paddles wil zit je denk ik echt aan andere velgen.Wil je dat,en komt dat het rijgedrag van je auto ten goede

Als ze 15 euro de set kosten,zeg ik doen.
Je zal al wat meer grip hebben met de ribben ertussen.
Anders wat kobus zegt,even mailen of bellen als je er echt vaker mee wil rijden in dat losse zand.
Zometeen roepen wij wat,je volgt dat en gaat het mis.Dat willen wij niet en is super zonde van je auto.

kan ze van een collega lenen hoor ik net heeft ze liggen voor een hormann is een goedkope manier hij zei dat ze het super deden dus dan dat maar doen kan ze altyd nog zelf aanschaffen

Ik probeer goedver de goedver al een paar keer te registreren op de alkmaar site , maar ik krijg het niet voor elkaar :mad:

kan ze van een collega lenen hoor ik net heeft ze liggen voor een hormann is een goedkope manier hij zei dat ze het super deden dus dan dat maar doen kan ze altyd nog zelf aanschaffen

Nou ik zou ze lenen en proberen.Je merkt het verschil snel genoeg(bijna weer zondag)Bevalt het kan je ze altijd nog aanschaffen.
En anders is een keer kijken hoe het uitkomt met een meenemer van een Baja.Kijken of dat past,as dikte enzo.

Ik probeer goedver de goedver al een paar keer te registreren op de alkmaar site , maar ik krijg het niet voor elkaar :mad:
Ze willen je niet,je rijdt met een Baja :rolling:

Nou ik zou ze lenen en proberen.Je merkt het verschil snel genoeg(bijna weer zondag)Bevalt het kan je ze altijd nog aanschaffen.
En anders is een keer kijken hoe het uitkomt met een meenemer van een Baja.Kijken of dat past,as dikte enzo.

Dat adapter systeem van de pitstop is voor 8 mm. assen .

Ga ik wel vanuit ja , kan ie ff meten , weet ie meteen of of het kan op zijn assen :D

Ik zou eerst eerst even de leen bandjes proberen als ik hem was.Merk je dan een groot verschil,kan je denken aan zelf kopen of de Cleon aanpassen.
Weet alleen niet of dat wijs is,de Cleon aanpassen.Het is een mooi stukje techniek wat er staat,maar of ie echt voor het offroad bedoeld is wat wij ermee doen,ik weet niet.

Ga ik wel vanuit ja , kan ie ff meten , weet ie meteen of of het kan op zijn assen :D
het moet passen de assen zijn indderdaad 8 mm maar of ik ga ombouwen weet ik niet hij deed het opzich aardig in het zand maar alles zat onder de baja s zijn veel beter beschermd dan die van mij tegen het zand
;)

Back