Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .

Uploaded with ImageShack.us

alleen van mijn slash geen actie foto`s..
omdat ik zelf of foto`s maak, of rijdt...
samen gaat niet best ;-(

Nette foto's hoor.
Enne leuk dat je ze hier ook plaatst en niet alleen op RCM :D ;)
Zal volgende keer ok de camera meenemen,zal ik ook wat plaatjes schieten van de Baja's krijgen we helemaal een leuke impressie als we de foto's door elkaar plaatsen

Werkt dat echt Gorby.
Krijg je dan een betere ontsteking,doordat je hem later zet of eerder :n00b:
Ik had wel het idee dat er meer power inzat alleen ik kreeg hem niet goed op toeren,het was net of er een tweebak inzat je geeft gas dan gaat ie rijden en ineens komt de power erop maar dan zo erg dat ik alleen maar wielspin had.

Ik had wel het idee dat er meer power inzat alleen ik kreeg hem niet goed op toeren,het was net of er een tweebak inzat je geeft gas dan gaat ie rijden en ineens komt de power erop maar dan zo erg dat ik alleen maar wielspin had.
Daar zit je net niet op te wachten.
Probeer het later weleens,hij rijdt nu al zo lekker.
Je had hem toch bij DDM vandaan :cool:

Als ik het zo lees , lijkt het mij niet verstandig om hem te proberen .

Ik heb nu al zoveel compressie dat ik mijn voet op het achterwiel moet zetten om hem te starten , andrs trek ik de baja aan het touwtje omhoog :shock: :cool:

Als ik het zo lees , lijkt het mij niet verstandig om hem te proberen .

Ik heb nu al zoveel compressie dat ik mijn voet op het achterwiel moet zetten om hem te starten , andrs trek ik de baja aan het touwtje omhoog :shock: :cool:
Ik trok gister het midden deel van de trekstarter aan gort.

Ik trok gister het midden deel van de trekstarter aan gort.

Sloper :mrgreen:

Ik doe met de trekstarter die ik op mijn baja heb zitten , al zolang ik een baja heb , bijna een jaar of 4 .

Ik heb deze over gezet van mijn oude op mijn huidige omdat ik in de toen zo'n alu pawl had gezet , en ik heb hem nog nooit open gemaakt of schoon gemaakt :D

Sloper :mrgreen:

Ik doe met de trekstarter die ik op mijn baja heb zitten , al zolang ik een baja heb , bijna een jaar of 4 .

Ik heb deze over gezet van mijn oude op mijn huidige omdat ik in de toen zo'n alu pawl had gezet , en ik heb hem nog nooit open gemaakt of schoon gemaakt :D

Never change a winning team ;)

Heb mijn baja nu ook al een tijdje. Het enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen is een koppeling en wat lagertjes.:p
Die slijten hier genadeloos hard in dat scherpe zand. Had toen ook nog geen gesloten koppeling huis.
Hoop dat het ook bij minimaal onderhoud blijft:D

Heb mijn baja nu ook al een tijdje. Het enige wat ik tot nu toe heb moeten vervangen is een koppeling en wat lagertjes.:p
Die slijten hier genadeloos hard in dat scherpe zand. Had toen ook nog geen gesloten koppeling huis.
Hoop dat het ook bij minimaal onderhoud blijft:D

Ach van de onderdelen die Kobus en ik hebben vervangen vrijwillig/schade's kan je bij elkaar denk twee nieuwe baja's kopen ;).Zeker in de periode dat we ze vliegles gaven :D.
Die gekkigheid is nu minder,maar we doen het nog wel af en toe.
Afgelopen zondag nog over die grote berg gesprongen,vanaf het gebouw zo het baantje op vliegen over die berg heen.Toch leuk hoor om ze te zien vliegen ;)

Ik meld me ook alvast van te voren aan als publiek voor een 1:5 race :P, al met al is volgas rechtdoor natuurlijk veel te makkelijk, misschien dat er een mogelijkheid is om naast een SC baantje ook een 1 op 5 baantje aan te leggen. Achterin het veld waar wij electro goeroe's rond racen is een plek die met weinig werk volgens mij goed geschikt is voor de grotere jongens.

Voor de electro rijders is het misschien aan te bevelen om het baantje iets anders te leggen zodat we niet over de weg hoeven, soort natuurlijke barriere/pitsstraat is wel handig denk ik. Als er ooit serieus geraced gaat worden met de 1:5 wagens zet ik mijn 1:10 electro er wel tussen met 3s lipo, ben heel benieuwd of ik het bij kan houden :)

Is er toevallig iemand met een shovel/bobcatje die hem eens mee wil nemen, enige happer die ik kan regelen heeft stalen rupsbanden en krijg ik dus niet over de weg naar de boekelermeer helaas.

Het zou namelijk te gek zijn om eea eens naar een wat hoger plan te tillen, 3/4 banen(ruimte zat) voor elk wat wils, bash baan, race baan 1:10, race baan 1:5 en natuurlijk een zieke oval voor top speed runs.... Koek en zopie tent, agg mee en een compressor voor schoonmaken/power tools. En natuurlijk uiteindelijk een caravan race.

Ideeen genoeg, misschien toch maar eens met de gemeente gaan praten over een eventuele locatie. Het helpt hierbij wel als we zoveel mogelijk mensen op de RCM site geregistreerd hebben zodat we aan kunnen tonen dat de behoefte er is...

Ideeen genoeg

Michel, ik ben bang dat je een beetje achter loopt qua info...
de gesprekken (via e-mail en telefoon) met de gemeente zijn stuk gelopen. Jammer dat ons oude forum crashte, daar stond alle communicatie beschreven.

Lang verhaal kort: het komt er op neer dat we alleen ruimte kunnen krijgen als we huren. Wat we nu doen wordt door de vingers gezien maar: 'we zullen niet zeggen; ga zo door' zei de gemeente.

Huren = vereniging = taakverdeling = hek er om heen = vrijwilligers = niet haalbaar.

Echt ik droom al drie jaar lang van het huren van een bobcat voor het aanleggen van een zieke baan, maar zolang er geen bedrijf/boer/particulier is die ons toe laat, gaat het niet lukken.
Het groeiende aantal 'leden' op de e-mail lijst is ons enige middel om het kracht bij te zetten.

Racen banen, ovals, koek en zopie, echt hoor; ik zou er mijn baan voor opzeggen. We zitten op 1 lijn. Help ons het waar te maken. Volg rcm-alkmaar.nl voor info over wat we toe nu toe geprobeerd hebben.

Ons 'baantje' pakt een stukje straat mee voor de extra uitdaging van het switchen tussen ondergrond, erg leuk! Vind je niet?
Een baantje voor de 1:5... pylonen neer zetten, na 5 rondjes zitten ze een halve meter diep, kijk maar naar Ikea Haarlem... gaat wel goed komen.
Ik hoop alleen dat al de portemonnees berekend zijn op onderling contact van de auto's.:D

Een baantje voor de 1:5... pylonen neer zetten, na 5 rondjes zitten ze een halve meter diep, kijk maar naar Ikea Haarlem... gaat wel goed komen.

Die pylonen kan ik weleens voor kijken , evt. met een rol afzetlint ;)

Ik hoop alleen dat al de portemonnees berekend zijn op onderling contact van de auto's.:D

De engelsen kunnen dat zo mooi zeggen ;

"If you can't stand the heat , stay out of the kitchen" :D ;)

Slash ik heb je envelope maar zonder inhoud. Lagertjes zijn eruit gevallen denk ik onderweg. Er zitt eeen scheurtje in:(

Back