Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Ik ga voortaan gewoon waar we afspreken vind alleen het baantje daar een beetje klein met rare knippen erin.

Ik denk dat dat tussen je oren zit ;)

Hoe ver rij je nou eigenlijk op ht ? En daar zijn eigenlijk nog veel meer nare sporen door die klut crossers :mad:

Op alkmaar kun je ook gewoon volgas , en de knippen waren er eigenlijk niet meer .

En anders wat snoeksel zegt , aan de andere kant ligt een groter stuk , misschien dat we daar een parcours uit kunnen zetten ?

Als jullie gaan racen... reken er dan maar op dat je VEEL publiek krijgt... dat moet ik zien! 5 Baja's tegelijk door de bocht... alleen al de herrie van de start is gaaf.

Hahaha , ik word nu al zenuwachtig bij de gedachte dat er veel publiek naar mijn gestuntel komt kijken :D ;)

Hoe is het met de foto's ? :p

Kobus baja loopt weer deze keer met een 28mm volle krukas en een ietsiepietsie gedremelde 27cc(alleen de scherpe randjes wegehaald) en een 990 carb met lagers.
En uiteraard de afterburner erop.
Heb jij toevalig nog badlands liggen?

Kobus baja loopt weer deze keer met een 28mm volle krukas en een ietsiepietsie gedremelde 27cc(alleen de scherpe randjes wegehaald) en een 990 carb met lagers.
En uiteraard de afterburner erop.
Heb jij toevalig nog badlands liggen?
Heb je hem al rustig ingereden ;)

Mot dat kosten want ik heeft mijn sand padlles helemaal uit mekaar getrokken.
Gister met die standaard banjes had ik alleen maar wielspin zelfs op top speed.

Geen idee , ik neem ze de volgende keer mee , want ik heeft gister ook mijn paddles uit elkaar gereden :(

Ik neem zowieso mijn "hele collectie" banden mee om te proberen of de rest ook een beetje knap rijdt in het zand , of dat alles in de verkoop kan ;)

Geen idee , ik neem ze de volgende keer mee , want ik heeft gister ook mijn paddles uit elkaar gereden :(

Ik neem zowieso mijn "hele collectie" banden mee om te proberen of de rest ook een beetje knap rijdt in het zand , of dat alles in de verkoop kan ;)

Hadden we toch al eens geprobeerd,met Hostiles groeven we onszelf in.
Denk dat de originele bandjes dan nog het best zijn :D

vroeg er hier iemand om Foto`s...
ik heb er wel een paar gemaakt (100)
de 47 mooiste staan online in mijn webalbum van de amethiststraat
hier staan nu ong. 136 foto`s in..

https://picasaweb.google.com/111612732460639951760/Amethiststraat

ik heb alleen foto`s gemaakt van de 'Shortcourse' trucks

ik had van alles wat mee, slash + genoeg spare parts, 5 volle lipo`s + reserve batterijen voor de zender
en 3 SD kaartjes voor de camera
ik was alleen vergeten de accu van de camera op te laden............

Back