Algemeen Traxxas E-maxx Topic

hehe, bij de vloeibare uitverkocht , maar klikkie , nog wel verkijgbaar, iets hogere shipping cost .
;)

voor die skidplate heb je ook te veel uitgegeven,men neme bij ikea een snijplank voor 1,95 , is van nylon , ff met een scherp mes, en een scherpe boor 4mm en een zakje tywraps en knutsel , klaar . :mrgreen:

Laatst bewerkt:
hehe, bij de vloeibare uitverkocht , maar klikkie , nog wel verkijgbaar, iets hogere shipping cost .
;)

voor die skidplate heb je ook te veel uitgegeven,men neme bij ikea een snijplank voor 1,95 , is van nylon , ff met een scherp mes, en een scherpe boor 4mm en een zakje tywraps en knutsel , klaar . :mrgreen:

Cool improviseren ,i like!!! :banana:

Zo wil ik nog is een aanhanger maken voor mijn revo 1/16 van een rustler chassis maar ook dat moet ik nog uitzoeken maar dat doe ik in de donkere dagen als de verveling toeslaat.

Wat die link betreft die komt nog wel is vanpas ;)

heb mijn emaxx nu 2 jaar en al veel dingen vervangen maar die towers zijn mij nog nooit stuk gegaan. En ik ga bepaald niet zachtzinnig met de auto om wel vreemd dat ze bij een ander zo snel stuk gaan. Het enige wat bij mij wel vaak stuk gaat zijn die schroeven waarmee de draagarmen aan de bulkheads vast zitten die knappen regelmatig.

Vorige week een beetje rare actie gehad schijnbaar want ineens wat er een demper helemaal krom alsof het van lood was... nou ja voorraad onderdelen is groot genoeg dus was snel weer klaar.

Lipo's met brushed motoren werkt prima, ze worden wel erg warm en het vonkt allemaal wat maar loopt wel mooi

wat voor de skidplate ook erg goed werkt is een alu dorpelprofiel (te koop bij elke bouwmarkt) Even helemaal op maat buigen en je skidplates gaan nooit meer stuk, je hebt meteen een wheelie bar en het geheel wordt minder vuil. Ik rijd er al jaren mee.

wat voor de skidplate ook erg goed werkt is een alu dorpelprofiel (te koop bij elke bouwmarkt) Even helemaal op maat buigen en je skidplates gaan nooit meer stuk, je hebt meteen een wheelie bar en het geheel wordt minder vuil. Ik rijd er al jaren mee.

Hou het toch liever bij die rpm dingen ;)

Hallo,

ik zit met een klein probleempje. Mijn stuurservo werkt niet zoals het zou moeten.
Sturen naar links is geen probleem maar als ik naar rechts wil sturen gaat de servo rare geluiden maken. Dit gebeurde gisteren tijdens het rijden ineens.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn??

Groeten

Grote kans dat er wat tanden gestript zijn, zeker omdat hij de andere kant wel goed doet.
Savöx 1256 servo erin en je hebt meteen meer snelheid/kracht en maar 1 servo;-)

Als ik de andere kant op stuur en ik raak de servo aan dan schiet hij wel door. Op het middenpunt (neutraal) zit een hobbeltje zeg maar waar hij dan overheen moet.

of de betreffende servo rebuilden, dan beidde te koop zetten en dan alsnog een kopen met stalen tandwielen. Dan zul je dat probleem niet gauw nog eens hebben.;-)
rebuilden is natuurlijk het goedkoopst.

Ik heb inmiddels ontdekt dat 1 tandwiel een stuk of 5 tandjes mist. Heb even gekeken wat hij doet als ik dat tandwiel er een beetje gedraaid terug in zet. Dan kan hij de totale slag net niet maken.

Moet nu dus alleen nog een rebuild kit gaan vinden.

nee helaas, maar er zal vast voor die ace servo ook wel rebuild kitjes te vinden zijn.
Maar om zeker ervan te zijn, je hebt dus 1 servo in de e-maxx?

Back