Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Ik heb sinds kort ook een E-Maxx, maar tot nu toe nog niet mee gereden aangezien de regelaar kaduuk is. Er zit een BK motor in, die ik er graag in zou houden. Volgens mij is die 6 turns.
Nu is mijn vraag, is het goed als ik er een CC Mamba Max Pro in zou doen? Of is er ook een goedkoper alternatief met vergelijkbare prestaties??

En geloven jullie dat die ezrun en xerun beter zijn dan die CC Mamba Max Pro?? Want ik heb begrepen dat er nogal wat betrouwbaarheids issues zijn met de Castle Link...

De mamba max pro zal iets te licht zijn voor de e-maxx. Voor de E-maxx moet je een Mamba Monster hebben of gelijkwaardig. De problemen met de cc link worden veroorzaakt door de software. Gewoon wachten op een nieuwe software release.

ze zijn al bezig met de software: zie softwareversie 3.30.3

Ik heb online een mooie deal gevonden met voor een Mamba Monster inclusief 2200kv motor. Nu vraag ik me af als dit gaat passen op een 3906 gearbox van Gorillamaxx.
Zie het bericht van drkdgglr in dit topic.

Heeft iemand toevallig deze combo?? Of weet iemand als dit past?

Laatst bewerkt door een moderator:
het gaat wel passen. Ik zou wel de high/lowgearing eruit halen, hier is als het goed is een ombouwset voor, of je kan het pinnetje geoon vastzetten. Het gat wat openblijft van de tweede motor kan je een stuk tape opdoen zodat er niet te veel vuil inkomt.
De gearbox van de 3906 is wel een stuk zwakker dan die van de 3905, maar als je er redelijk normaal meedoet (dus niet volgas achteruit en ineens vol vooruit of vol gas landen) en je slipper goed heb afgesteld kan er weinig fout gaan.

Ja, dat heb ik inderdaad al. Maar ik vroeg me af als de motor zou passen in de motor mount en in de transmission. Maar ik denk dat ik die dan maar koop, dan ben ik klaar!

Forum door gespit en zonder belasting piept de servo niet dus het zal wel goed zijn.

De maxx met de nodige aanpassingen is een SUPERCAR!!!!!
Wahoew.

De maxx met de nodige aanpassingen is een SUPERCAR!!!!!
Wahoew.

Ik ben het helemaal met je eens:D. Ik heb er ook de savox 1256 servo in liggen en rijd super. Verder een 4,5 T Novak motor van 5000KV. Hij gaat als de brandweer en moet goed opletten met mijn vinger af en toe.

Enige waar ik nog over zit te twijfellen is een ander middendiff zodat hij niet meer zo veel wheelies maakt.;)

Back