Mijn centraal aandrijfas is ook gebroken na een rit in het bos,Heb deze beide vervangen voor een stalen van traxxas.Kijken hoelang die heel blijft en als die zijn geld waard is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij elk klein sprongetje gaat de shocktower kapot.
Vreemd ik heb zelden een shocktower stuk gehad.
Ik sta altijd met verbazing te lezen wat mensen in zo n korte tijd kapot kunnen krijgen.
Schocktowers vervangen voor rpm is een verbetering, maar je rijstijl aanpassen kan ook een hoop schelen ;-)
Je denkt misschien dat je voorzichtig bent , maar is dat in vergelijking met die halve zolen op YouTube ?
Iig hoop ik dat je meer succes hebt straks met rpm.
Dan zou je wel erg voorzichtig zijn met maxx :wink:
Nou ben ik dat ook want hij is nog maar net een weekje jong,Maar tog heb ik al 3 shochtowers stuk helaas.
Nu wacht ik mooi op mijn rpm towers want iedere rit een tower vervengen word ook wel een beetje prijzig.
Je hebt gewoon de fout gemaakt door voor een e-maxx te gaan, die staan nu eenmaal bekend als de "zwakste" van de traxxas familie.
Nee, ik ben niet voorzichtig. Ik rij brushless en hou wel van een beetje jumpen. Maar.... niet op asfalt, alleen in het terrein. En behalve aandrijfassen en eens een diff heb ik nauwelijks schade. Ik vraag me af of er iets anders mis is. 3 shocktowers in zo'n korte tijd is echt niet normaal, tenzij je op een skatebaan aan het bashen bent geweest.
Feit is dat 3 shocktowers in zo'n korte tijd gewoon niet echt normaal is.
bigbores zitten ook op mijn ultimate!!
Op zich goed over teverde ja aleen best prijzig als je die 8 moet hebben.
njah ook dat valt wel mee, kijk maar eens bij de "vloeibare sjop"in HK
iets minder dan €60,- incl shipping per 8 op je deurmat![]()