Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hehehehe ik mag er vast niet met mijn motorfiets op![]()
SV650, die niet nee....
Haha, ik denk, ff op MF kijken of daar ook een Tovos bestaat en... jawel...
ik lees daar wel dat je een TRX hebt gehad, bijna goed, ik rij TDM (alleen wel een 900)....
ntopic:
Ik kan over de laagdrempeligheid van offroad niet veel zeggen maar ik ben wel van mening dat het daar allemaal nog steeds in een hobbysfeer hangt. Met name de Truggycup vereist geen lidmaatschap van verenigingen en is dus deels bezocht door minder serieuze rijders.
gaaaaaaap, dus jij krijgt betaald om met je 1:8 rond te rijden in een nomac klasse? Ik dacht dat jullie het ook voor de hobby deden....wat een onzin zeg...minder serieuze rijders...kun je dat ook nog wat scherper omschrijven, ben heel benieuwd. Zo zet je jezelf en de andere deelnemers aan een 1:8 en 1:10 wedstrijdserie onder de nomac vlag achter een paar mooie drempels van enorme hoogte. Ik heb je overigens nog nooit kunnen ontdekken bij een recente buggy- of truggycup, dus hoe heb jij een mening opgebouwd?
Juist in de offroad is er geen drempel omdat je geen lid hoeft te zijn van een club, geen licentiegeld te betalen aan een Nomac, je mee kunt doen in een trekstart/monstertruck klasse bij de truggy's en bij de buggy's in een hobbyklasse met aparte finale, als je geen bandjes hebt kun je die lenen, etc, etc...
Maar dat lijkt me eigenlijk allemaal niet belangrijk, je moet rijden wat je leuk vind en waar je een goed gevoel bij hebt. Belangrijkste is om in de buurt een club en/of baan te vinden, dan rolt het balletje vanzelf verder. Of dat nou bij Roelof op zijn berg achter de drempels is of op een berg van een offroadbaan..![]()
Enne...tja....op de discussie hierboven :???:
Hoop in elk geval op een leuke dag,wat handjes te schudden en hier en daar wat af te kunnen kijken.
Zit zo nog es te lezen,en merk eigenlijk,dat vanchter de pc je soms wel eens de verkeerde indruk van iemand kan krijgen.
Vooral omdat er geen real life gezicht bij de getypte tekst is.
Laten we maar op houden dat het allemaal gekheid was.
Voor mij is in iedergeval iedereen even aardig en behulpzaam.
Je bent immers nooit te oud om iets te leren....hooguit eigenwijs...zoals ik![]()
op zich helemaal met je eens Roelof, lid zijn van een club is zeker belangrijk, maar bij de offroadseries is het (gelukkig) geen verplichting. Laten we het er maar op houden dat er een fundamenteel verschil is en blijft tussen de Nomac-onroad en de offroad organisaties. Gelukkig maar, kunnen mensen een beetje kiezen... nu maar weer verder met de onroad 1:10? ;-)
Ton,wees gerust die ene is een 1/8 rijder. De wedstrijdleider bij dit weekend.
Roelof is gewoon aardig hoor.![]()
Zit zo nog es te lezen,en merk eigenlijk,dat vanchter de pc je soms wel eens de verkeerde indruk van iemand kan krijgen.
Vooral omdat er geen real life gezicht bij de getypte tekst is.
Laten we maar op houden dat het allemaal gekheid was.
Voor mij is in iedergeval iedereen even aardig en behulpzaam.
Je bent immers nooit te oud om iets te leren....hooguit eigenwijs...zoals ik![]()
Prrrrfff..... slijmbal! En nee, ik buk niet.
Psies Ton
Een forum is en blijft een vreemd fenomeen.
Sommige types hebben op een forum het hoogste woord en gaan vanachter hun beeldschermpje en toetsenbordje flink tekeer. Als je zo'n figuur dan in het echt tegenkomt, ben je soms stomverbaasd dat zo'n iemand de meest teruggetrokken zonderling is die helemaal in zijn uppie in een stil hoekje zit van een modelvliegshow of een circuit.
.