Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In principe maak ik ze even lang en lopen ze dus met de zeeg van de rusten mee....maar maak jij alle hoofdtouwen van het want op de zelfde lengte? of is het per ongeluk dat ze wat oplopen naar achteren toe![]()
Je vragen mag je aan mij altijd stellen hoor Peter, in het ergste geval loop ik kwaad weg, en zie of hoor je nooit niets meer van mij....ik twijfelde al een beetje of ik de vraag stellen zou, want op foto zie je het toch heel anders als wanneer
Tja en als ze zo met complimenten gaan strooien dan word het ook oppassen voor mijSjeif det juffert good.![]()
Agge zo pròt dan bende nun gròòte koekwousDit is Roermond dialect.
Gelukkig Peter dan kan ik met een gerust hart weer verder met het laatste want aan stuurboordMaar ik wil je niet kwaad maken Koos,
(eigenlijk wou ik bij post 389 twee x de vind ik leuk knop indrukken, maar dat gaat dus niet)
Sorrie Peter, niet morgen maar vanavond is er al wat te koekeloeren, mijn wanttouwen zijn klaarAls je dat morgen dan maar laat zien Koos, dan heb ik weer wat te bekoekeloeren![]()
Agge zo pròt dan bende nun gròòte koekwousDas veul Tilburgs en un bietje van mèn...
Geintje hoor Stephan, maar inderdaad het juffert goed.........
Gelukkig Peter dan kan ik met een gerust hart weer verder met het laatste want aan stuurboord