Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De oplossing waar ik voor gekozen had is niet meer zichtbaar helaas; maar de wheel bays dus recht gemaakt met valse liggers.
Verder nog wel wat bezig geweest met de cockpit:
Instrumenten:
En de afwerking is ook begonnen: glas/epoxy/primer en aluminium folie. Het laatste komt bij Mick Reeves vandaan; mooi dun spul! Aanbrengen vergt wel veel geduld en waarschijnlijk ook nog wat polijstwerk...
Dankjewel Han. Hij heeft gevlogen! Met zweet in de bilnaad, dat wel. Maar het is goed gegaan. Zwaartepunt was wat achterlijk en 1 motor liep in het middengebied niet optimaal. In de tweede vlucht was vlak voor de landing 1 motor uitgevallen; dat bleek een losgetrilde voedingsstekker van de ontstekingsbatterij. Paroes haalde ik in de uitrol het landingsgestel schakelaar om in plaats van de killswitch van de andere motor. Dom natuurlijk maar anders dan een gescheurde prop, gelukkig geen schade. Overigens viel me een enorm verschil in vlieggedrag op met ingetrokken versus landingsgestel uit. Met het landingsgestel opgetrokken vliegt ie als op rails,
Hier wat foto's en een compilatie van de eerste twee vluchten.
He Christiaan avn harte en veel geluk er mee. Nog 1 opmerking doe nog wat gewicht in de neus.
Dan is het vlieggedrag met de wielen uit ook beter, En het landinggestel intrekken bij de uitrol weet ik ook alles van hihi ipv flaps in.
Van harte gefeliciteerd met de eerste vlucht en wat een mooi geluid die viertaktmotoren. Welke motoren heb jij er op zitten? Ik zit te denken om mijn beech te voorzien van twee lasers 155. Zou dat voldoende zijn?