Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lijmresten zijn een veel voorkomend probleem, wat eigenlijk vrij makkelijk te voorkomen is, als je direct na het lijmen met houtlijm een vochtige doek langs je werk haalt dan verdwijnen de lijmresten als sneeuw voor de zon. Van houtlijm heb je maar een héél dun laagje nodig waardoor het beter hecht en sneller droogt en tevens voorkom je dan ook de lijmresten op je overige werk.
Je scheepje krijgt al aardig vorm, ziet er top uit![]()
Ik doe mijn best en stiekum vind ik het nog leuk ook om te doenMooi werk DeBoss, je maakt een heel leuk scheepje
Dat hoeft niet stiekem hoor maar mag ook in het openbaar van onsstiekum vind ik het nog leuk ook
Zo stiekem is het niet dacht ik, iedereen kan meelezen.Dat hoeft niet stiekem hoor maar mag ook in het openbaar van ons
Maarruh het word wel mooi man...
![]()
Maar foto's, ook met je telefoon genomen zijn onverbiddelijk. Ik zie dat niet alle tussenstukjes er haaks zijn tussen gelijmd. maar het voordeel van gewone houtlijm is dat je het makkelijker los haalt en het dan kan herstellen
Sjors,Dat schilderwerk is echt hogeschool werk.
Doe je dat met een kwast of iets anders?
Ik mag binnenkort ( paar maanden ) ook aan dat soort schilderwerk beginnen en kijk er nu al tegen op.