Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er zelf ook deurtjes voor gemaakt wat ik toen ook wel een leuke toevoeging vond.Inmiddels ben ik weer wat verder. Het dek is verder dichtgemaakt.
De liggende spantjes aangebracht en alles onder de spantjes gekleurd met Kolderstok midden eiken en daarna in de Danisch oil gezetBekijk bijlage 436866
De vlonder is er ook ingelegd. Wat jammer dat je niets meer ziet van de spantenopbouw van dit bootje na het leggen van de vlonder.
De opening van het rooster is gemaakt. En van het rooster zelf heb ik de buitenrand gekleurd.
De pijl die wijst naar de opening vindt ik niet mooi. Ik wil hier nog wat aan doen. Ik ga mij hierover het hoofd breken. Als er niets lukt laat ik het maar zo.
Bekijk bijlage 436869
Ik had het gezien in je bouwbeschrijving en ik steek er veel van op zoals jij het doe.Ik heb er zelf ook deurtjes voor gemaakt wat ik toen ook wel een leuke toevoeging vond.
reuring
Peter, je maait het gras voor mijn voeten wegReuring is beweging, activiteit, en er zijn nog een hele hoop andere woorden te bedenken in deze betekenis @Jantjeu
Stephan heb jij de hele Wikipedia in je hoofd zitten? Ik had het niet beter kunnen verwoordensynoniem van reuring is drukte, commotie of opschudding. In de zin van die demonstratie op de Dam bracht veel reuring, commotie. Maar ook drukte, in de zin van een gezellige drukte, reuring op een festival. Dat bericht bracht veel reuring, opschudding onder de luisteraars.
Jantjeu het zal best goed komen met het Nederlands van je. Veel op het forum blijven lezen dan leer je nog wat bij. Succes op schoolok dankje, ja ik sta voor nederlands op school en 6,4, zegt genoeg...