Trex 250 eigenaars???

Gear mesh is de afstand tussen de tandwielen.
Oftewel, hoe strak grijpen de tanden in elkaar

Bij jou klinkt het als een hardware kwestie
De aansturing van staart moet echt ontzettend licht lopen
Dus stang naar de servo los, en proberen. Hij mag nergens stroever lopen

Dan even kijken of je de speling weg kunt krijgen

Ik vermoed dat het daar ergens in zit, omdat je niet het probleem hebt dat hij bij hoge en lage gain heen en weer wappert
 
Probleem is opgelost door gewoon een Ace gyro erop te zetten en wat delay in te stellen .
Die Trexen 250 zijn wel echt gevoelig op hun staart !!
 
Ik gebruik al vanaf het begin de standaard gp750 gyro in combinatie met de standaard ds420. Nog steeds een strakke combinatie :D
Wel is het belangrijk dat het mechaniek spelingvrij in elkaar zit.

Willem.
 
Vandaag een paar vluchten gedaan met de Trex 250 , wat vliegt dat klein mormel stabiel zeg eens dat die goed is afgesteld .
 
Misschien ook eens Chinese Weights proberen ...
Deze Chinese Weights helpen ook met de balans in orde te krijgen en verminderen de druk op de heckservo ...
Ik heb dat in der tijd ook gedaan , en dat was een GROTE verandering ....
De T REX 250 vloog toen gelijk een speer .... en de heck was prima met deze Chinese Weights ...

Grtz

Ronny
 
ik denk dat als je wil een trex250 hebben en goed kan vliegen en genieten ook, dan moet je een goeie set erop zetten ik bedoel goeie servo's en belangeijker nog een goed tail servo is van groot belang en ik heb een futaba S9257 erop zitten en hierbij heb ik zelf voor FBL gekozen en hij vlieg als een veer.
 
ik denk dat als je wil een trex250 hebben en goed kan vliegen en genieten ook, dan moet je een goeie set erop zetten ik bedoel goeie servo's en belangeijker nog een goed tail servo is van groot belang en ik heb een futaba S9257 erop zitten en hierbij heb ik zelf voor FBL gekozen en hij vlieg als een veer.


Ik vlieg m standaard uit de doos en vliegt ook perfect... je kan wel de beste setup hebben, maar slecht afgesteld vliegt zoiets nog steeds brol;)
 
Weinig meer te lezen hier?

Sinds lange tijd weer eens met t250 gevlogen, staart blijft lastig doen
 
250 eigenaar

Goeden morgen
Onlangs mijn trex 250 voorzien van een mooi fuselage.
Vliegt goed voor mijn manier van vliegen.
Mijn hk 250 met een zyx unit uitgerust en wat kleine upgrades en nu wat fijn afstellen maar verder ben ik wel tevreden
 
Vanmorgen mn gyro opnieuw ingesteld nav div tips op internet voor deze gyro en de tr250,

Net op een veldje paar hopjes gemaakt, eerst de mechanische neutraal afstelling weer goed zien te krijgen.

Steekmug op mijn voorhoofd, afgeleid, heli zijdelings naar grond, Baf en Pets!
Bladhouder bout gebroken, staartbuis krom. Mug dood, hoop ik.

Zal nooit meer weten of de nieuwe instellingen wel werken,
genoeg is genoeg, ga hier geen tijd, energie en weer wat geld meer in steken

De servos ed gaan over naar een Tr 450.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen mn gyro opnieuw ingesteld nav div tips op internet voor deze gyro en de tr250,

Net op een veldje paar hopjes gemaakt, eerst de mechanische neutraal afstelling weer goed zien te krijgen.

Steekmug op mijn voorhoofd, afgeleid, heli zijdelings naar grond, Baf en Pets!
Bladhouder bout gebroken, staartbuis krom. Mug dood, hoop ik.

Zal nooit meer weten of de nieuwe instellingen wel werken,
genoeg is genoeg, ga hier geen tijd, energie en weer wat geld meer in steken

De servos ed gaan over naar een Tr 450.


Je kan de 450 niet vergelijken met de 250,
de T Rex 250 blijft een beestje echt,

de staart: ik heb iets spelling in de as (zijwaarts), heb achter het kogellager een klein schijfje geplaatst
(let op, dat die as nog goed loopt),
en het gaat wat beter,
ik ben nog een keer alles na gelopen, en ik zag,
dat spelling overal meer woord, dus zo na 30 vlieguren is het tail kapot,
en ik ga het ergens vervangen

heb tail met GP750 en originaal hekservo, gaat goed,
af en toe ma 'n nieuwer hekservo en hij gaat weer super.

In HH mode af en toe probleem met veel wind, gain laaaag ingestellt.

allen 250er fans de groeten en groot s6,

Uwe
 
Laatst bewerkt:
Back
Top