Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, ik heb niet zo veel met Electrisch en vlieg het liefst met methanol viertaktmotoren.Knap hoe je dit allemaal bouwt , wat een hoop werk zoiets , dat je hem met een benzine motor bouwt verbaasd me wel
Dacht dat dit een beetje gebeurt was
succes met het verdere afbouwen .
mvg Andre
Wat ik mij afvraag: remt een brandstofmotor het toestel niet enorm af? En treedt er geen onbalans op?
Als ik namenlijk kijk hoe nauwkeurig de aerodynamica bij slotrace-car's komt (85km/uur)! Daar moet elk plakbandje exact goed zitten.
Heb vroeger ook een Kazumi gehad met een 32FX en die ging als een kogel zo hard.Ik heb hier nu ook een Stinger liggen, naar aanleiding van het verslag heb ik Look gebeld en een glittergroene voor Willy de Woofer besteld.
Al die verstevigingen zijn mijns inziens overdone.
Ik heb vroeger een Stinger gehad, ding is in de lucht niet stuk te krijgen.
Als je hem zonder ligger zou bouwen dan kan je hem ook volgas door de bocht trekken.
Maar ik vind het wel mooi dat ie brandstof word.
De mijne komt een hele speciale electro aandrijving in.
Ik zal dat tegen die tijd wel beschrijven.
Hij gaat op 8S vliegen met een zelfgebouwde prop, want er is geen prop te koop met de maten die ik nodig heb.
Maar Hans... ik lees mee en ik ben benieuwd naar de maiden (video).
Heb je al nagedacht hoe je hem lanceert?
Vroeger liet ik hem iemand anders gooien en dat moest met een behoorlijke zwieper.
Het ding is vrij zwaar dus moet al wat snelheid hebben om goed weg te komen.
GJ
Wat ik mij afvraag: remt een brandstofmotor het toestel niet enorm af? En treedt er geen onbalans op?
Als ik namenlijk kijk hoe nauwkeurig de aerodynamica bij slotrace-car's komt (85km/uur)! Daar moet elk plakbandje exact goed zitten.
In eerste instantie had ik daar gewicht nodig dus dat kwam mooi uit met deze enelope ,had ik nog .Waarom geen 350 mah 2S lipo?
Daar kan je makkelijk 30 minuten op vliegen en weegt niks.
Waarom dubbele hevels?
Het is allemaal erg overdunn, bij 375 km/u op een veel grotere kist hadden we 1 carbon heveltje met een kwiklink op een staafje koolstof.
Geen speling, lichter en compacter.
GJ