Waarom de bocht niet direct in de aileron? Dat is gebruikelijk bij dit soort constructies.
Verder loopt zo een stang iets verder door, om niet alle krachten op die hoek te zetten. Iets meer 'vlees' te geven. Enige ronding kan je inslijpen.
Dan heb je geen last van een blokkade zoals nu.
Algemeen... puur een krimpkous over twee as-diktes... dat werkt zich vrij.
Zo iets zou ik dan verlijmen en een draad-takeling er omheen. En dan eigenlijk gelijke diameters rondstaf/draad.
Zo deed men dat in de jaren 50 en 60... bij landingsgestellen. Maar hier heb je eigenlijk een onmogelijke constructie verzonnen.
Heb ook wel eens getakeld met staalgaren en secondenlijm. Behoorlijk sterk als je dat in laagjes en verlijmen wikkelt.
Ook met epoxy en glas of carbon roving kan je sterke verbindingen maken, maar is meer geklieder, blijft niet echt lekker zitten tijdens het wikkelen.
Zilversoldeer gaat zeer heet, met propaan, dus zou uitgebouwd moeten worden gesoldeerd met borax medium.
Betekent werkstuk gericht op een 'divice' goed uitgelijnd solderen. Maar dan nog in deze een gedrocht, omdat het je uitslag beperkt.
Zal die uitslag niet zo veel zijn... maar toch...
Wil je geen ronding, dan zou een verlengde stelmoer kunnen werken. Imbus borgstiften.
As-verlengstukken voor scheeps assen. Of verlengde propeller-as in zwevertjes...
En dat met Loctite binden aan de RDS-as.
Uitgaande hevel gaat in aileron, en zit in het verlengstuk geschroeft,
bestaat uit een hardstalen M3 inbusbout van de Grobo, van die zwarte.
Die zijn zo hard, die sla je niet krom.Treft dat soort boutjes ook wel aan op eBay natuurlijk.
De imbuskop zaag je af.
Groet Bas