Regelgeving commerciële vluchten RPAS (luchtfotografie en -video) ???

Wat ik heb gehoord en gelezen over de inspire 1 is hij perfect. Als die regelneukers weer wat aan te merken hebben zijn ze behoorlijk arrogant. Dan denken ze het beter te weten dan dji?
Dat zegt vooral iets over de regelneukers. Niets over het toestel.
Het grootste deel van de zogenaamde noodzakelijke aanpassingen voor onze regels zijn meer downgrade dan upgrade.
 
Wat ik heb gehoord en gelezen over de inspire 1 is hij perfect. Als die regelneukers weer wat aan te merken hebben zijn ze behoorlijk arrogant. Dan denken ze het beter te weten dan dji?

Dat zegt vooral iets over de regelneukers. Niets over het toestel.

Het grootste deel van de zogenaamde noodzakelijke aanpassingen voor onze regels zijn meer downgrade dan upgrade.


Als je 'weer' op inhoud niet weet waar het over gaat kun je je verwijtende mening beter voor je houden Ed.

Het heeft niets met regelneuken van doen.
Enne, 'beter weten dan DJI'?
DJI bouwt geen toestel op maat voor de NL wetgeving. Dit heeft dus niets te maken met 'beter weten'...
 
Waarom moet die NL wetgeving dan zo moeilijk doen? Weten ze het in NL beter dan ergens anders?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moeilijk als in het overdreven veilig willen maken (ja is een mening) en onnodige complex. Mag dan heel helder zijn maar het blijft daardoor voor veel mensen onmogelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is je fysieke ervaring met de huidige wet- & regelgeving? Baseer je je op alle 'verhalen' van derden of spreek je uit eigen ervaring?

Wij draaien nu al een tijdje onder de huidige wet- & regelgeving. Ik nodig je graag uit eens mee te draaien zodat je fysiek kunt ervaren hoe moeilijk en overdreven veilig het nou echt is...
 
De inspire 1 is een super machine. Als iemand beweert dat er aangepast moet worden is slimmer dan dji of heel arrogant. Mag jij kiezen.
 
De Inspire 1 is zeker een super machine Ed. Dat schrijf ik ook in de post. Daar zit het issue ook niet. Nog sterker, zoals ik al aangeef in mijn post, als dit de voorbode is van de toekomstige machines... top!
 
Zeuren om het zeuren... Wel eens een auto geïmporteerd? Moet je er ook eerst mee langs de RDW. Regels zijn nu een maal niet overal hetzelfde. Wees blij, dan kun je je oude roestbak tenminste nog inleveren voor de export naar één of ander Afrikaans land.
 
Wat is dat dan voor onzin dat ze aanpassingen moeten hebben? Zou jij het doen als er geen nl regels bestaan?

Het is niet relevant of ik het wel of niet zou doen. Dit topic gaat over de wet- & regelgeving en binnen dat item is het een noodzaak. De aanpassingen zijn zoals aangegeven klein. Om eerlijk te zijn ben ik van mening dat het zeker aanpassingen zijn die bijdragen aan extra veiligheid bij het gebruik van het toestel.

Zeuren om het zeuren...
Onzin... dit kun je niet zomaar zeggen als je de inhoud niet kent.
 
Mijn reactie was gericht tegen de (zeer voorspelbare) reacties van EdAkker. Vandaar mijn vergelijking met het importeren van een auto.
 
Aha....
ik had je reactie niet in dat perspectief geplaatst Micropuller.

Ed is technisch een TOP gozer. Die maak je op dat vlak niets meer wijs. Nog sterker, daar overstijgt hij velen van ons qua kennis en expertise. Het enige euvel wat er zo nu en dan zich voordoet is dat Ed qua wet- & regelgeving zijn emotie (lees frustratie) zwaarder laat wegen dan de realiteit...

Mijn visie in deze:
You can fight or you can deal with it...

Voor mij geld het laatste. Kost ook een stuk minder energie en het brengt je stukken verder qua mogelijkheden....
 
Als we het toch over arrogantie hebben....Ed.

Waarom zou het makkelijker moeten zijn om commercieel te mogen vliegen Tadango,

Persoonlijk zit ik niet te wachten op een over verzadigde drone markt.
 
Laatst bewerkt:
Je vraagt nu werkelijk waarom ik en anderen niet zitten te wachten op een verzadigde drone markt??

Moet ik hier serieus op in gaan of verdoe ik dan mijn tijd..
 
Back
Top