Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om eerlijk te zijn ben ik van mening dat het zeker aanpassingen zijn die bijdragen aan extra veiligheid bij het gebruik van het toestel.
Als we het toch over arrogantie hebben....Ed.
De oplossing is natuurlijk vrij eenvoudig, vlieg ook met een "budget" Phantom 2 ,
Vraagt de klant om hogere resolutie / meer mogelijkheden / langere vliegtijd, zal jij de enige zijn met je duurdere kit die hem kan - bedienen -...
Het is jammer maar begrijpelijk dat je dit niet delen wilt.
Zou een keurmerk geen oplossing zijn ?
( hebben we het niet over zo'n bovag stempel of iets van knnvvmm wie de helft van de vliegers niet erkent )
Klasse A - Highres , 4k + , dslr camera's alle weersomstandigheden ( filmindustrie )
25+ kilo modellen
Klasse B - Medium , geschikt voor TV gebruik en reclamewerk
10-25 kilo modellen
Klasse C - "gopro" klasse. Voor de makelaars & boeren & budgetklasse.
-10 kilo modellen...
Boven Mensen vlieg ik ook niet, maar in stadscentrum wel. Als het goed geregeld word, dan is dat geen probleem. Werk namelijk bij een Duits bedrijf. En we vliegen met 5 piloten bij dat bedrijf, en we zitten door heel Europa. Alleen in Nederland niet, omdat daar niets kan. Duitse Collega's lachen zich dood, over het gedoe hier in Nederland. Men kan ook super overdreven.BlikvanBoven?
Ik kan je vertellen dat hier in Nederland nu al bedrijven zijn met een Bedrijfsontheffing, die niet zich aan de regels houden. Anders kunnen beter helemaal aan grond blijven. De Bedrijven zonder Bedrijfsontheffing hebben meer werk, als die met Bedrijfsontheffing. Ik ken er paar die hier veel werk hebben.
En kijk jij eens naar de video's wat hier Nederland op internet staan, ze zetten gewoon hun naam erbij.
Ja, is super geregeld hier in Nederland. Hier zijn meer illegale vliegers dan in Duitsland. BlikvanBoven?
Wat wijsheid is. Niet vliegen, kan namelijk niets gebeuren. Super geregeld, toch. BlikvanBoven?
Veel Plezier, hier.
Skyjohn,
Meer werk? Yea right.. Wel ontheffing maar niet houden aan de regels? Zéér onwaarschijnlijk.