Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel nee, gewoon even de bovenzijde van de tank, dus waar de dop op valt met een schuurblokje en fijn schuurpapier recht/glad schuren. De o-ring in de dop even eruit halen, licht invetten en opnieuw in de dop monteren.
Wel de tank daarna goed reinigen van het plastic stof....
Ik heb vandaag de tank met een tie-wrap dicht gehouden en dat hielp. Blijkt dat de dop te klein is en open gaat als je zachtjes op een slangetje blaast.
Hij starte een paar keer bijna. Maar nu is mijn gloeistarter helemaal op. Morgen maar weer even een telefoontje plegen voor die adapters
dus geen hulp meer nodig dan ?
oke school is belang rijk .
Kan een ding nog zeggen e dat is.
als tank je niet goed is ,.
zorg voor je verder gaat , dat je kan uit sluiten dat de tank lek is .
want zodra de motor aan slaat krijg je druk in de tank ,en die heb je nodig .
test dus voor je probeert , fat de tank lek vrij is .
dus dat hij druk vast hou. oke. laat maar horen voor je iets gaat kopen . want heb ook wel tank je liggen van een nitro .
zo hè, dat zijn een paar vage posten.... e12 en Uwe; jullie maken het zo wel heel ingewikkeld met zulke onduidelijke posten. Dat kan toch niemand volgen......
ik begrijp niet alles wat @e12: daar schrijft,
maar idd ziet het uit,
als da je bij het trekken van de starter
alleen de motor zo veer draait, tot hij aan de compressie punt aan komt,
dan gaat hij niet verder, omdat de compressie te hoog is,
ik vermoede, dat gewoon de kamer vol brandstof is.
Voor het leegblazen:
iemand schreef, plug eruit, vol gas en trekken,
da komt nog meer brandstof in,
je kan het doen met vol gas en een lege tank,
of helemaal zonder gas 10 keer trekken.
suc6, en laat het je van iemand voordoen man,
zo 'n motor moet bij de 3. keer lopen,
en als die warm is, moet je de trekstarter allen schuin aankijken,
dan loopt die al,
en wat eerder geschreven,
je kan hem ook heel makkelijk kapot maken,
da kan ik je ook 'n paar tips voor geven
(...de bedoeling is: wat moet ik niet doen, ha ha)
Groet
Uwe
zo hè, dat zijn een paar vage posten.... e12 en Uwe; jullie maken het zo wel heel ingewikkeld met zulke onduidelijke posten. Dat kan toch niemand volgen....
PS) Je kan de gloeiplug ook een kwart slag los draaien bij het starten; dat verlaagt de druk op de zuiger, voorkomt verzuipen door te veel brandstof en ontlast de trekstarter. Als de motor loopt kan je dan (met draaiende motor) de gloeiplug vastdraaien..