ik rij inderdaad geen electro stock, dus wat kan het me eigenlijk schelen.![]()
Pro10 is ook stock ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik rij inderdaad geen electro stock, dus wat kan het me eigenlijk schelen.![]()
Pro10 is ook stock ;-)
Het rechte stuk is maar een klein deel van de rondetijd, enige winst met een paar km/u meer is maar een fractie. Bij brandstof is dit niets anders.
Maar wie weet doet een RPM limiter wat.
Ook al heb je een currentlimiter, met een hogere spanning zal je toch meer koppel kunnen genereren, dus wordt het een wedrun naar de beste accu's. Ergo, de discussie blijft, en dien je nu toch echt eens na te gaan denken of je niet aan het doordraven bent.....
Een toerenlimiter, neemt heel veel discussie weg, en ik vraag me af waar je meer koppel vandaan kan halen, als je motoren met een sticker verzegeld.
Er bestaan vast stickers, die je er niet af kunt halen zonder dat ze stuk gaan.
de 1e race koopt iedereen zijn motor van de Nomac, en je dient ze te gebruiken zoals je ze verzegeld krijgt.
Ik ben helemaal op de hoogte van wat de technische keuring wel en niet mag. En ik waardeer je oplossingen en ideeën. Echter ga ik niet op basis van enkele (sommige niet eens rijdende) personen zelf iets ondernemen om volgend seizoen in te gaan voeren, terwijl het rijdende veld er misschien helemaal niet op zit te wachten. Ik ben van mening dat het toch het best werkt de voorstellen in te dienen, ter stemming te brengen op de vergadering onder de rijders en clubvertegenwoordigers, en op basis daarvan regels te maken en na te leven. Een referentie setje o.i.d. vind ik persoonlijk niet iets dat ik zomaar nu kan invoeren, zonder daar regels o.i.d. voor in te stellen met goedkeuring van de rijders. Als niemand daar op zit te wachten of de voordelen niet van inziet, oftewel het voorstel wegstemt, wie ben ik dan om het door te drukken op basis van enkele personen die hier, met alle respect, hun mening verkondigen ?!
Dit weekend is er strenge controle bij de ETS.......het veld is nog nooit zo close geweest, snelheden zijn allemaal hetzelfde, de verschillen worden gemaakt door de stuurmannen!!!
Een enorme verademing, wat een genot!! De laatste kwalificatie zat er tussen de eerste vier rijders na 5 minuten vijf seconden en de volgende 45 rijders zaten binnen 10 seconden!!!
Dit weekend is er strenge controle bij de ETS.......het veld is nog nooit zo close geweest, snelheden zijn allemaal hetzelfde, de verschillen worden gemaakt door de stuurmannen!!!
Als ik het zo lees, en van wat ik gehoord hebt was het niet allen maar testen. De organisatie heeft zelf ook maatregelen getroffen. Zij hebben besloten de motoren die zij beschikbaar stelde (koop of huur) allemaal te testen en uiteindelijk de "zwarte" motoren terug te trekken voor deelname omdat ze teveel toeren maakte. Er werd dus alleen gereden met de "rode" motoren.
Toch?
Goed gedaan daar op de ETS, wat vonden de toprijders van deze nieuwe methode, misschien kunnen ze hier wat over schrijven.
De motoren worden op vrijdag uitgedeeld ............................. alle motoren getest
creatieve oplossingen tussen en deze zijn ook eruit gehaald. .................... vrijdag alle motoren omgeruild
Na elke kwalificatie gekeurd (bij mij twee keer) op de juiste firmware......
.....dit was stock zoals stock in mijn ogen moet zijn.