Traxxas SLASH topic

Dat kan inderdaad open zoals je zou kunnen zien op de bouwtekening die beschikbaar is op de traxxas site. Dan moet je die er wel even bij pakken natuurlijk. Intern zal er wel iets kapot zijn.
 
Ik heb de tekeningen er naast liggen.
En ik heb helaas geen electrische schroeven draaier xd.
Ik ga er na het eten weer mee veder.
Hartstikke bedankt voor de tips
 
hehe de mijne zit weer in elkaar.
nu effe testen.

2s off 3s gaat over lipo,hoe hoger het getal hoe meer power.

alleen je slijtage gaat ook harder;)
 
heb je de kleine schroefjes uit je aan drijf assen gehaald? die zie je vaak over het hoofd en dan kan je het niet los halen...

check op youtube squirrels lipo university video en dergelijke geeft een degelijke 4-1-1 curses
 
alles is uit elkaar xd
img0557ub.jpg


img0558yc.jpg


maar ik heb geen kapotte tandwielen gezien, ook niks verroest trouwens.
zou het dan toch aan de esc regelaar liggen?
 
Laatst bewerkt:
alles is uit elkaar xd
img0557ub.jpg


img0558yc.jpg


maar ik heb geen kapotte tandwielen gezien, ook niks verroest trouwens.
zou het dan toch aan de esc regelaar liggen?

Ik denk wel dat het aan de esc ligt.....volgens mij hoort dat lampje op de esc al niet rood te branden als je 'm aanzet. Buiten dat knippert dat lampje ook als je gas geeft. Heb je geen manual waar je e.e.a.in op kunt zoeken. Kijk anders even op de site van traxxas zelf, daar staat wel uitleg van wat te doen bij storingen.
 
De mijne ook. Kon deze week eindelijk de nieuwe diff tandwilejtes inzetten. Gelijk maar even wat dingetjes veranderd, onroad is ook wel weer eens leuk :cool:
2400Kv 22t/56T op 4S

sliceaslick.jpg
 
Laatst bewerkt:
hij zit weer in elkaar gelukkig.
hij heeft nog steeds het zelfde probleem.

de esc is inderdaad rood als ik hem aan zet, en hij blijft rood.
dit deed hij niet toen ik de oude esc en de oude motor erin had, toen was die wel gewoon groen.
ik had deze motor en esc bij toemen gekocht en zij hebben hem aangesloten
zou die verkeerd zijn aangesloten? en zo door gebrand?
 
rood of groen (bij een XL-5 regelaar dacht ik tenminste voor het geval je die hebt) geeft toch aan of de LiPo cut off geactiveerd is of niet?
 
Ik heb een blauwe velineon motor en als esc een
Vxl 3 s

Nu schrijf je een paar posts geleden ( om 10:24) dat je dat spul bij Toemen hebt gekocht....al op het lumineuze idee gekomen om Toemen te bellen ;) ?
Toen was de winkel al open volgens mij....je bent nu weer een paar uur verder en je weet nog niets. Met een beetje mazzel rij je straks weer rond.....
 
Nu schrijf je een paar posts geleden ( om 10:24) dat je dat spul bij Toemen hebt gekocht....al op het lumineuze idee gekomen om Toemen te bellen ;) ?
Toen was de winkel al open volgens mij....je bent nu weer een paar uur verder en je weet nog niets. Met een beetje mazzel rij je straks weer rond.....

het is inderdaad een lumineus idee.
maar dat was kats niet in mij opgekomen xd
 
Back
Top