Traxxas SLASH topic

Staat je trim op "0" ?

Van de snelheid wel maar van het sturen niet
Moet dit ook?

edit
net gekalibreerd met alle 2 de trims op 0
hij doet het nog steeds niet xd
ik heb nu sinds een paar uur de andere accu aan de lading
zodat ik het zometeen nog is met een volle accu kan proberen.

Laatst bewerkt:
hoe kan ik deze uit elkaar halen?
gewoon met de tools die je er bij krijgt?

en ik neem dat de tandwielkast onder dat kapje zit die ik hierboven had gepost?

alleen maar een kruiskop schroevendraaier en die nuts schroevendraaier die je er bij kreeg.
kijk maar in je exploded views van de transmission.
de schroeven om hem open te maken zijn eigenlijk super lang, je krijgt er pijn in je hand van:wink:, elektrische schroeven draaier is dus handiger.

dan is het waarschijnlijk een electronica probleem, heb ik ook gehad (wel met een andere auto) maar toen was de ESC kapot, een van die drie draden van de motor kreeg toen geen stroom meer, probeer anders eerst ff om twee draden van de motor om te wisselen

de mijne maakte de laatste tijd ook flink wat herrie,van het weekend even op vlijmen als een duikboot gebruikt en de volgende dag was het zover.
eindelijk liep die wat zwaarder zodoende dat ik even ging kijken wat er loos was.
hier het resultaat:p

full

full

lekker alles vastgeroest in 1 dag tijd.
dus als je door het water wil rijden bereid je eigen ook op een flinke sleutelklus,want echt alles moet je dan even checken.

nu ga ik weer verder want wil hem vanavond nog even testen want de 24e bij de SCHOOTOUT VAN MVB gaat die door iemand anders bestuurd worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe kan ik deze uit elkaar halen?
gewoon met de tools die je er bij krijgt?

en ik neem dat de tandwielkast onder dat kapje zit die ik hierboven had gepost?
In principe kan je dat met de inbus sleuteltjes doen ja.
Maar ik begrijp uit je woorden dat jo nog nooit iets hebt losgeschroefd. Als ik dan naar je avatar kijk en je dus blijkbaar door de sneeuw hebt gereden dan denk ik dat er iets flink geroest is. Misschien wel lagers.
Dat betekent werk aan de winkel. Uit elkaar dat ding. Zo'n offroad RC (geen enkele RC) kan niet niet blijven rijden zonder onderhoud.

In principe kan je dat met de inbus sleuteltjes doen ja.
Maar ik begrijp uit je woorden dat jo nog nooit iets hebt losgeschroefd. Als ik dan naar je avatar kijk en je dus blijkbaar door de sneeuw hebt gereden dan denk ik dat er iets flink geroest is. Misschien wel lagers.
Dat betekent werk aan de winkel. Uit elkaar dat ding. Zo'n offroad RC (geen enkele RC) kan niet niet blijven rijden zonder onderhoud.

nee dat begrijp ik :P
ik had hem toen na de sneeuw met de föhn helemaal netjes droog gemaakt.
maar dan ga ik hem uit elkaar halen, met beleid uiteraard.
super bedankt voor al jullie reacties en dat zo snel allemaal :P

bedoel je de slipperclutch(het hele gedeelte waar de spur aan vast zit) of de spur?
als het de spur is dan hoe je alleen de drie zwarte inbus moeschroefjes te doen./

de spur is er af, maar doordat ik dat moertje heb los gedraaid.
maar de slipperclutch moet er ook nog uit.

ik ben tot zo ver te gekomen.

img0555s.jpg

img0556u.jpg

dat schroef je wat er half uitsteekt krijg ik er niet helemaal uit, of ligt dit aan mij?

je hebt de slipper er al af gehaald

de spur is alleen het grote zwarte tandwiel, dat samen met waar aan het vast zit is de slipperclutch.

oke dan, maar moet ik dat grijze behuizing ook nog open maken voor het onderhoud
of kan dit helemaal niet open ?

Back