Deze ronde niet een hele grote update, ik laat een paar kleinigheidjes zien, maar die pakten wel aardig bewerkelijk uit.
Als eerste was er nog een hele kleine, zeg maar minuscule reparatie in verband met het verplaatsen van de waterplank, en dat is heel aardig uitgepakt.
ik heb eerst een klein stukje hout gesneden, en ongeveer op maat gemaakt, in het gleufje geplakt, en daarna alles op maat geschuurd.
Omdat daarbij toch wat kiertjes overbleven, heb ik die opgevuld met hotwax, uit een laminaat reparatie setje.
]
De waterplank zelf is nog dryfit, eerst moet de kluiverboom nog gemaakt worden, die wordt namelijk aan de waterplank bevestigt.
Het oog van de overloop kan zich nu wel vrij langs het luik bewegen, de ruimte is nu groot genoeg
Verder heb ik het roer en de zwaarden van hun strippen en slijtplaten voorzien, de strippen zelf heb ik niet verlijmd, ze zitten alleen vast met de spijkertjes, maar ze komen nooit meer los

Ik hoop dat het goed genoeg te zien is, anders hoor ik dat nog wel, dan maak ik wat detail opnames.
De kaarplaten die ik voorzien had van een laagje beits om de bling bling weg te halen, is op speciaal verzoek van mijn directievleugel weer schoongemaakt, want dat vind zij mooier, en aangezien zij er ook naar kijken moet,....

Verder ben ik nog wat met de braadspil bezig geweest, want die zinde mij ook nog niet zo, de rechterzijde heb ik een ander model gegeven, maar nu is hij weer veel te dun geworden, dus binnenkort komt er een hernieuwde poging om daar iets van te maken
Tot een volgende keer.