Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Zeg wie weet hoe het met parkeren daar geregeld is? Mijn pa zeurt weer dat als er geen goed geregelde parkeer iets is (pendel busje ofzo) dat hij niet wil :( Heb ik dat weer......

Volgens het papiertje dat ik heb gekregen:
- worden er speciale verkeersmaatregelen getroffen. Rotterdam kennende gaat parkeren in het centrum kansloos worden.
- komt er speciale parkeergelegenheid aan de rand van de stad, aan te geven met borden op de snelweg. Ik vermoed bij Feyenoord / Ahoy, met pendelbussen (hopelijk).
- gaat de Erasmusbrug dicht.

Peter Pankras zei:
erasmusbrug dicht!.. nee daar moeten wij allemaal op staan!

Peter

bridge-climbers.jpg

devil.gif

iemand enig idee welk trein station ik zou moeten afstappen en daarna welke metro, tram of bus ??

ik ben er zondag ook te vinden :)

en ja de Erasmusbrug is dicht !
helaas :(

maar volgens Rijmond TV worden er 20000 mensen verwacht :roll:

word nog gezellig.
en ze zeiden als je een goed plekkie wil moet je er ongeveer rond half 1 zijn dan ken je nog kiezen 8O

Voor trein stap bij Rotterdam-Blaak uit en dan zie je de erasmusbrug

of je stap uit Centraal station en stapt op de metro en stap uit bij leuvehaven en neemt de tram naar de erasmusbrug :)

lol ja ..

teminste als die rijd..
maar goed zullen best wel wat aanwijzingen staan :)

greetz

Probeer maar niet met de auto te gaan want dat zal je gaan spijten. Kom gewoon met de trein of pak in een andere rotterdamse wijk de metro.

als je rotterdam in komt staan er nu al omleidings peilen aangegeven voor een zondag.
zowel bij ahoy als feyenoord.
dus er zullen wel bussen rijden en je kan er met de tram komen.
ik denk dat eerder de bussen ook vast komen te staan,
dus je zal de metro of tram moeten nemen en het laatste stukje lopen.

iemand toevallig een idee vanwaar deze toestellen gaan starten.......??? hoorde mensen al over een tijdelijk veld op het noordereiland maar aangezien daar alleen huizen staan lijkt landen me een beetje moeilijk....

groet,

vincent

Ik hoorde dat er een tijdelijke start en landingsstrip in de haven zou liggen.
Anders komen ze mischien van Zestienhoven (vliegveld Rotterdam)

op de kaap..... das wel kiele kiele met landen dan...geloof er niets van . zal vanmiddag een kijken...

groet,

vincent

Yep Han, daar starten en landen ze dus ook. Ze hebben er even een tijdenlijke landingsbaan neergelegd, las ik net in het AD. Als ik vananmiddag nog tijd vind, fiets ik er denk ik nog even naartoe, aangezien ik zondag met een leuk autootje in duitsland aan het scheuren ben.

Back