Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Net nog leuke post ontvangen van het rotterdamse dagblad.
De landingsstrip is 400 bij 150 meter.

Groeten Han.

Ben vanmiddag even op de kaap wezen kijken naar de landingsbaan.... deze bevind zich op het uiterste puntje van de kaap.

Ze zijn momenteel nog bezich met de aanleg van de baan. Men zou de baan eerst met kunstof matten op bouwen maar dat is schijnbaar afgekeurd door de organisatie.
Men was vandaag bezig om de zandlaag aantebrengen en morgen gaat men de baan alfalteren (en die wordt daarna weer afgebroken 8O )
even snel met de telefoon 1 fototjes getrokken hoop dat ie een beetje duidelijk is
normal_Afb079.jpg

op de kop van zuid is inmiddels de jury toren gebouwd deze staat tussen het world port gebouw en de cruise terminal.

groet,.

vinze

dat gebouw rechts met die punt naar voren is het gebouw van mijn school... :)

maarre beetje zinloos :S van die afvalt maar ja.

ik denk misschien als die kunstof matten nat worden dat ze dan heeel glad worden ofzo en dan is het niet echt veilig.

See ya Sunday ;)

greetz

Hoi luitjes,

Terug van lang-weg-geweest. Ik heb zo ook mijn verlangen om naar de Airrace te komen, maar ik zit hier in Tilburg, moeder wil/kan dan niet rijden en de treinen tussen tilburg en Dordrecht zijn een en al brak die dag. Het ziet er dus niet zonnig uit voor mij. Is er toevallig iemand die vanuit of langs tilburg met de auto daarheen gaat?
Is het mogelijk dat ik dan mee reis?...uiteraard tegen een vergoeding.

Alvast bedankt,

Christopher.

P.S. volgens schattingen van de NS kunnen de vertragingen oplopen van een half uur tot een uur. Er rijden alleen bussen.

Ik was vandaag aan het hockeyen in rotterdam, heb ze zien overvliegen, het waren er 6 met een heli erachter, leuk geluid kwam er uit die dingen ;) Ik geloof dat ze aan het oefenen waren, of warmvliegen, ze vlogen namelijk alleen rondjes

Ik hoop dat het morgen mooi weer is dan kom ik zeker kijken. Als het regend weet ik het nog niet. Gaat het dan wel door ???

Komt het ook op internet?
Zodat ik het kan downloaden.
ik heb geen tv namelijk en een verkorte versie zou ik toch best willen zien.
Ben best ook wel nieuwsgierig.

op de redbull airrace site staan filmpjes van voorgaande edities, dus ik neem aan dat deze race er ook wel bijkomt bert.

Yay, ze zijn al een beetje aan het invliegen boven de Maas! D'r kwam er net eentje meskant over mijn appartement overvliegen; ik kon zo'n beetje naar de piloot zwaaien.

Het gaat erg gaaf worden morgen!

Back