Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Ik heb en het opgenomen, en webspace..

?Maar hoe stop ik die videotape in internet?

Ik neem alles digitaal op ;) Nu nog even comprimeren.... is nu te lang (2 uur, lekker ruim ;)) en 1.36gb... eens kijken of ik een uur fatsoenlijk in 200mb krijg...

ikke!!! hahahahaha. Alleen de vraag, hoe kom ik eraan. Ik heb trouwens ook maar 50 MB bestedingsruimte op me site dus ik kan hem ook niet op internet zetten :(

met een beetje verbinding (1mbit of hoger) kan je hem al realtime zien ;)

edit: 1000 mbit was een beetje erg geweest ;)

Mijn Dank :D

*(%(*^#% hij is gestop bij 99% :cry:

ff opnieuw proberen hopen dat het dan wel goed gaat :D

Gelukt :P :D vanavond ff kijken

Ik las vandaag ook ergens dat je voor 300 euro een vlucht met Frank Versteegh kon maken. :lol:
Niet dat ik er ook maar over peins...maar misschien zijn er mensen.... :lol:

Igwe Aneke zei:
Ik las vandaag ook ergens dat je voor 300 euro een vlucht met Frank Versteegh kon maken. :lol:
Niet dat ik er ook maar over peins...maar misschien zijn er mensen.... :lol:

dat is niks speciaals, kan altijd

ps, als het om de kick gaat kun je beter naar Duitsland gaan
soms de Helft goedkoper
..... binnen kort nog even mee in een Stampe, beetje aerobatic's ;-)

Yo,

Heb het gezien.....maar vond er niet veel spectaculairs aan.
En helemaal dat gezeur dat het nog spannender is dan F1, om te doen waarschijnlijk wel, maar om naar te kijken :?
Mischien moeten er toch wat meer cameraatjes op het vliegtuig ingebouwd worden.
Maarja, iedereen z'n interesses nietwaar? (ik ben maar een simpel bootjes figuur :wink: , die trouwens wel van F1 houdt)

Greetings,
Luit

300 euro voor hoe lang? meeste mensen houden het met frank geen 10 minuten uit!! 8)

ah goed, ik zou er ook voor geadverteerd hebben, er zijn altijd impulsieve lui die het er voor over hebben, tis geen slechte mannier van geld verdienen iig..

wat betreft de camera's op de vliegtuigen enzo.. ik denk dat dit een publieksport in kinderschoenen is. dat komt allemaal vanzelf.
Airshows worden ook weer populairder..

nu alleen maar hopen dat alle Aprilla racing scooter rijdende formula 1 hoolygans niet ineens allemaal gaan sparen voor een GeeBee ofzo :P LOL

mvg
Rico

Back