Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Het was wel erg snel voorbij, GP van Monaco was leuker. :D

Het is appart, en het is ook wel erg stoer en mooi om te zien maar de Grand Prix van Monaco kijk ik liever! :P
Hoeveelste is de Nederlander eigenlijk geworden?

Nick 8)

Het zag er geweldig uit :)

Ik heb in ieder geval een extra 300S en 320S en een yak ontdekt, verder kende ik er geeneen. Het was wel snel over.

Het is gewonnen door een hongaar, en de nederlander Versteeg is geloof ik 7e geworden.

Wat me opviel is wel dat 90% van de toestellen meer motor dan vliegtuig was :?

Er deed geen Yak aan mee, maar een sukhoi en daarnaast nog een Edge 540.

Ik persoonlijk vond het tegenvallen. Als ik verschillende rondes achter elkaar dezelfde dingen zie welke ook nog niet eens met 100%tige preciesie gevlogen hoeven te worden dan word het toch al snel saai. Het had meer iets weg van oude verveelde kunstvluchtpiloten die eens iets anders willen. Ook het commentaar wat erbij gegeven werd was van slecht kwaliteit. Dit is niet de enigste soort vliegwedstrijd die een tijdmeting heeft. De F-1 van de lucht is nog steeds de pylonraces in Reno. Die halen tenminste echt hoge snelheden en is ook nog eens close racing.

Ik zie dan toch nog liever een echte kunstvlucht wedstrijd met een verplichte kuur, een vrije kuur en een onbekende verplichte kuur. Met dat soort wedstrijden kun je dan zien wie daadwerkelijk de beste piloot is.

ik heb het ook gezien.
het was wel lachen maar idd snel voorbij weer

volgende x is het toch in rotterdam ?
ga ik misschien ff kijken :)
is toch hier om de hoek.

greetz

Ze hadden wel wat meer aandacht aan het programma mogen besteden. Misschien wat meer over de vliegtuigen/motoren/techniek. Maar aangezien dit pas de eerste keer op de NL tv was vond ik het super gaaf maar erg kort. Ook vond ik dat er veel vanuit dezelde camerapunten werd gefilmd. Desondanks kijk ik de volgende keer zeker weer......ik vind het nog altijd leuker als het treintjerijden in de F1.

inderdaad, en het ging ook achter elkaar door, terwijl ze bij songfestivals of whatever een mini pauze voor de tv inlasten voor achtergrondinfo, terwijl in het echt alles doorgaat, als jullie begrijpen wat ik bedoel :)

Ja Ron die commerciële TV stations maken heel vaak ronduit een puinhoop van de vertaling (ondertiteling). De NOS maakt af en toe ook wel fouten maar bij lange na niet zo veel als RTL4, 5, SBS6, Veronica en noem als die andere stations maar op. Als je dan eens een e-mailtje stuurt met commentaar (heb ik dus een keer gedaan) dan krijg je een nietszeggend antwoord. Zoiets als "niet alles is rechtstreek te vertalen" en meer van dat soort onzin. Waar ik toen op reageerde was een programma over kranen. Ze vertaalde de gewichten gewoon kompleet verkeerd. Als er gezegd wordt dat een kraan een gewicht kan hijsen dat gelijk is aan 200 personenauto's en ze vertalen dat met 85 personenauto's dan klopt er dus iets niet. Dit is maar één voorbeeldje maar het hele programma stond bol van dit soort fouten.
Het antwoord op mijn berichtje was dus dat niet alles rechtstreeks vertaalt kan worden en dat de gewichten van Amerikaanse auto's anders zijn dan de Europeese. Ik dank je de koekoek, de auto's daar zijn minstens de helft zwaarder en dan is 85 auto's nog veel meer te weinig als er over 200 gesproken wordt!!!!

hallo allemaal, nogmaals de vraag, heeft iemand het kunnen opnemen, of is het op de site terug te zien (ik kan het niet vinden) want ik moest werken en heb het dus gemist.

roderick

Ik was de hele middag vliegen. Ik was van plan om eerst de F1 en daarna de air-race.
Toen ik thuis kwaw bleek dat mijn broertje de videorecorder had uitgezet na de F1 &^*$%^* ^%(&^%(& %(&^%( :evil: :evil: :cry: :cry:

Heb het dus ook gemist.

Is er (n)iemand die het opgenomen heeft en op internet wil/kan zetten
Ik heb wel 200MBb webspace waar iemand het op zou kunnen zetten (stuur maar een PB)

Laurens

Back