Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Servo's zijn binnen![]()
Na het posten van mijn vraag, heb ik het gevonden maar daarna nog niet aangepast. [emoji11]Lees eens dit topic door en je vindt de aangeraden motor van Dirk en een goed alternatief die bij ons op de club gebruikt wordt.
Ook in de Auvergne doet de zlin het uitstekend![]()
@Dirk: ik zit hier op 8 minuten van de Banne d'Ordanche maar de enige zwever die ik meehad is op zijn maiden testvlucht loodrecht de grond in gegaan met een uitgefikte regelaar... grmbl
Je bent al goed bezig zie ik, als je de houten sleutel goed verlijmd in de vleugel helften met dat normaal volstaan, en matje met epoxy lijkt me Overkill maar als je twijfelt kan je altijd enkele strippen glasvezel versterkte tape leggen over de naad, dit doe je dan best op het dikste punt van de vleugel.Jullie hebben geen matje aangebracht voor de versteviging waar de vleugels tegen elkaar gelijmd worden zag ik op de foto's. Dat dit sterk genoeg is verbaast mij.
Ik ga wel even kijken hoe ik het ga doen. Jullie vliegen ook zonder, waarom zal ik extra werk verrichten.Je bent al goed bezig zie ik, als je de houten sleutel goed verlijmd in de vleugel helften met dat normaal volstaan, en matje met epoxy lijkt me Overkill maar als je twijfelt kan je altijd enkele strippen glasvezel versterkte tape leggen over de naad, dit doe je dan best op het dikste punt van de vleugel.
Dirk
Ik heb ze met wat dotjes hotglue vastgezetToch nog even een vraagje heren.
Lijmen jullie de servo's vast in de romp en vleugels of zetten jullie deze vast met dubbelzijdig tape?.