zijn hier ook Belgische Piloten?

als het met vliegen is zalt wel lukken om er te raken, dit weekend zijn we jammergenoeg we, en voorspeld het weer toch niet veel goeds!

en in september ben ik in gent dus das al stuk dichter! hopelijk tot dan!

idd meeting was afgelast, wegens velen die het afgezegd hebben (komt groot deel door meeting in frankrijk :P )

groeten

Nogal stil hier ! :?
Binnenkort fly-in ?
Hopelijk wordt de lokatie eens goed vlakgerold, het veld werd nl. nogal onder de voet gelopen op het muziekfestival van ll. :( , niet verwonderlijk natuurlijk : combinatie regen en festivalgangers is nooit goed voor een vliegterrein. Hopelijk is het ook goed weer op de fly-in

Grtz, :wink:
Crashingbird en Flying John

oei, muziekfestival op de lokatie ? EN WAT VOLGEND JAAR, terug naar de knoppen het grasveld. Het is te hopen dat er terug op de gemeentediensten beroep kan gedaan worden ( gras afrijden enzo) een JUPILER doet dan wonderen

denk niet dat feest int park daar is hoor, maar wat verder.
ik en kurt moeten nog een en ander besprken, we gaan de 2de week van september het plein in orde brengen en dan hopelijk de 3de week de eerste vluchten beginnen.
let wel op ik denk niet dat we meteen beginners gaan laten vliegen maar mensen die toch al wat ervaring hebben ;)
maar we zullen de beginners natuurlijk met open armen ontvangen en er dan maar meteen aan beginnen om hun eerste vluchtjes te maken eh :D

fly inn zal wat later zijn :)

vriendelijke groeten, sam

samuel speltdoorn zei:
we gaan de 2de week van september het plein in orde brengen en dan hopelijk de 3de week de eerste vluchten beginnen.

Met supersnelgroeiend gras dan, let op dat je dat ook elke 2 dagen moet maaien want dat blijft supersnel groeien :D

Kris

het gras staat er wel al hoor ;)
en afrijden is kurt zijn taak (ja toch? :P )

greets

gras afrijden is me niet teveel Sam :banana:
we stellen later wel een rolverdeling op, zo kan iedereen om de paar weken eens meehelpen om het plein in orde te brengen.
ik ben deze week nog gaan kijken en het veld ligt er niet meer zo netjes bij, na feest in 't park (22.000 bezoekers) liggen de grashalmen niet meer zo netjes.... :hammer:
ik hoop nu nog deze maand het goede nieuws te ontvangen dat mijn Vlarem 2 er is en dan kunnen we aan de slag,
heeft er soms iemand boterhammen met choco?
:celebrate:

haha kurt, mss eens met een walser over rijden?
en dan wat vers gras strooien, maar beter eerst gras afrijden :P
heb eindelijk men eigen laptop, zal nu wat meer actief zijn ;)

groeten!

veel succes met de laptop beste sam,
moge de geesten der vliegende tuigen eindelijk aan jouw zijde staan.
binnenkort we all have fun in onze nieuwe club.

greetz

Kurt :lol:

haha, thats right my friend, nu nog wachten op men himax motor en op men 6x4 propkes :P

grts

wat is de eerste datum dat er gevlogen kan worden? Welke dagen zullen gevlogen kunnen worden en onder welke voorwaarden (buiten natuurlijk het feit van elektro alleen)?
I'm in for a spin op een nieuw terrein :-)

maarten, kurt weet nog niet wanneer hij een start krijgt voor de vlarem 2, hij denkt dat het de 3de week van september gaat zijn, een preciese datum weten we jammer nog niet, het kan vroeger of later zijn.
maar kurt zal het wel met volle glorie posten wannneer de go is gegeven, dus nog even geduld ;)

groeten, sam

'k heb eens poolshoogte genomen van de situatie aldaar : 8O :o ? : er zijn wel enkele mogelijkheden, ofwel is daar een UFO geland (alleen maar electro, hé :wink: ) een C130 Herky van de luchtmacht zal 't wel nie geweest zijn, ook al staat die bekend voor z'n STOL capaciteiten :lol: , het meest waarschijnlijk hebben onze :tank: daar maneuvers gehouden :cry: .
Even ernstig nu : gaan de inrichters (die toch waarschijnlijk forse winsten maakten) van Feest In 't Park het heraanleggen van het terrein bekostigen ? Of neemt de groendienst van Stad Oudenaarde dit voor z'n rekening. Hopelijk worden de kosten niet doorgerekend aan de leden :roll:
Als de vergunning sneller rond is dan het terrein hersteld :idea: monteren we misschien toch beter drijvers onder onze kistjes, iets wat ik in een projectje voor volgend jaar wel eens wil proberen vb. GWS Beaver of zo. Varen mag toch ook hé 8)
En zouden die andere gevleugelde bezoekers (tweede pic.) daar al weet van hebben dat daar nog niet officieel mag gevlogen worden Ik ben ervan overtuigd dat die voor meer geluidsoverlast zorgen dan onze elektrokes, even de decibels nameten dus :lol: :lol:
grtz,
Crashingbird

oei oei, ist daar zo erg?
zal dan maar es moeten besprken me kurt wat we gaan doen :(
volgend jaar dranghekkens zetten?
zal mss deze namiddag wat fotos gaan trekken :)

greets

Back