zijn hier ook Belgische Piloten?

****UPDATE****

Zeer Goed nieuws, ik heb deze ochtend met De burgemeester en hoofd ruimtelijke ordening samengezeten en een gunstig advies (dus een GO!!) gekregen voor de vliegclub.
Eerst wordt qua ruimetlijke ordening nog een studie gemaakt tot het verkrijgen van groen licht voor aanvraag van alle documenten.
De 3 terreinen liggen in recreatie gebied en mogen ten volle gebruikt worden.
2 terreinen hebben een voetbalveld als vliegterrein, dus ruimte zat.
Nu aanstaande Donderdag verwacht ik nieuws betreffende een locatie met 3 voetbaltereinen.
Alles komt dus goed, ik had al een tijdje niks meer laten horen.
Binnen dit en een maand zou ik een meeting willen hebben met alle toekomstige leden in spe.
Dan stel ik voor de vlieglocatie te gaan bezoeken.

tot binnenkort mijn vrienden :)

Crazykuki :)

Mocht ik President zijn, ik zou de Zondag autoloze dagen inlassen, kunnen we allen samen op de autostrades raggem met onze planes en heli's !
LOL :music:

hey kurt, nu met men minimag gaat de fly in nog toofer worden eh :P
wanneer gaat dat ongeveer zijn die fly in en die meeting van alle toekomstige leden, en moeten we dan onze vliegtuigen meedoen?

groeten

ik hoop tegen eind Mei (zeker begin Juni) de opening alsook een treffen te organiseren.
Tegen die periode verwacht ik alle vergunningen en papieren in orde te hebben, jawel veel papieren zijn er nodig van zowel "Burgemeester-ruimtelijke ordening-politie en milieu......"
Het eerste week end van juni is mijn streefdoel

greetz

Crazykuki :)

Dag Kurt, tmag ook eind juni zijn hoor, dan zijn voor alle studenten onder ons de examens voorbij ;-)

****UPDATE****

Mijn beste rc- lovers en kandidaat nieuwe leden.
De kogel is door de kerk.
Na +/- 3 maand intense moeite om alles in orde te krijgen heb ik nu heeeeel goed nieuws.
Een nieuwe vliegclub is geboren "Silent Flyers Oudenaarde"
ik heb om 17.30 uur een "GO" gekregen om qua vlieglocatie gebruik te kunnen maken van de voetbalterreinen van Eine :proost: (deelgemeente oudenaarde)
Dit betekent dus dat we tijdens het week end gebruik kunnen maken van perfect afgereden grasmatten en alle accomodaties die een club zich kan wensen.
We hebben tevens een kantine ter onzer beschikking die dienst kan doen als het weer even niet goed zou meezitten.
Let op.... Volgende week Donderdag heb ik een meeting met het bestuur van de voetbalclub om alles af te ronden.
Hierbij zal ik er proberen voor te zorgen dat we voldoende netstroom en dergelijk hebben om onze hobby ten volle te kunnen beleven.
ik was reeds voorstander om 2 week ends in de maand als vlucht schedule in te lassen, eerder dan er alle week ends voor te gaan ten einde iedereen ook een adem pauze in te kunnen inlassen
Graag dan ook van jullie advies- suggesties of jullie dit voldoende vinden.
Ik wil ten zeerste ieders vrije tijd (sociaal leven) respecteren, ik heb dit ook weet je :wink:
We staan dus voor een nieuwe geboorte van een nieuwe club.
Mochten sommigen onder jullie nog steeds twijfelen of het loont om lid te worden van deze club, zou ik durven zeggen "come see and have some fun"
Het voordeel van deze locatie is dat er ieder week end een 300 tal bezoekers of meer zullen langskomen om niet alleen naar voetbal te kijken ( je raadt het al) ook naar onze prachtige hobby.
Iedereen die het wil kan en mag nog steeds raad en advies, zelfs vragen sturen naar "crazykuki@msn;com"
ik ben er enorm gelukkig mee en zal me ten volle inzetten om voor iedereen zoveel mogelijk te betekenen als bestuurslid en collega piloot.
Ik reken op alle clubs alsook onze Nederlandse vrienden om tijdens het openingsweek end met zijn allen naar onze locatie af te zakken.
Qua eten & drinken zal ik afhankelijk van het aantal reacties de nodige catering verzorgen, ik kan nog steeds hulp gebruiken, let me know if you want to ! :lol:
Graag dan ook een seintje (per mail) wie van jullie zou kunnen fungeren als ervaren piloot om beginnende mensen te helpen leren besturen van planes en heli's.
Zelf heb ik ook reeds meer dan voldoende ervaring en hoe meer zielen hoe meer vreugde.
ik wens jullie bij deze dan ook een spetterend week end toe en ik hou jullie op de hoogte van zodra ik iets nieuws te melden heb.

vr groeten

Crazykuki :banana:
:banana: :banana:

Jippie jee!

En hopelijk doen die voetballeurs nie te moeilijk ;-)
Gaan er op de aanpalende velden matchen gespeeld worden ondertussen??

er zijn 3 voetbalterreinen,
de bedoeling is dat wij tijdens het week end aanspraak kunnen maken op minimum 1 daarvan.
zodoende kunnen wij steeds onze hobby beoefenen.

Tom, jij wordt ere lid. :lol:
Hoe is het trouwens nog met je toestellen gesteld?

gemakkelijk op een voetbalplein landen he, als men te ver zit word men opgevangen door de netten achter de doelen, en limbo vliegen ook geen propleem.

Qua eten & drinken zal ik afhankelijk van het aantal reacties de nodige catering verzorgen, ik kan nog steeds hulp gebruiken, let me know if you want to !

kuki ik bied men hulp ten zeerste aan, het is niet de eerste keer dat ik clubs help (ben bij 2 clubs meeting manager geweest en animation manager)
dus zeg me maar wat ik moet doen, ik heb graag een taak :P

groeten

graag gedaan kurt, ik help graag, zeker als het op een vliegclub aankomt :lol:

groeten

komt dik in orde,
als alles rond is regel ik een ontmoeting voor alle toekomstige leden in spé :)
en alvast bedankt voor de interesse !

wat is spé??
als je wilt regel ik wel die meeting, heb al meerdere meetings georganisseerd :P

:EDIT: met die spé bedoel je wrsch de toekomstige clubplaats? :lol:

groeten

Beste Sam,

we spreken binnen dit en anderhalve week eens af om alles te bekijken qua organisatie.
ik vertrouw op je kunnen en je hulp is dan ook van harte welkom.
Hoe meer zielen op het openingsweek end hoe beter zou ik zo zeggen.
Ik ga straks lekker vliegen in Heurne. het is prachtig vliegweer vandaag :)
ik wens jullie een prettige zondag toe.

Greetz

kurt

simendewulf zei:
wat gaat da worden als je 25 jaar oud bent.
anders kom ik wat leren van die jonge gast, je bent nooit te oud om te leren he.

boedoel je dat over mij? :oops:
thnks!

groeten

Back