zijn hier ook Belgische Piloten?

toch niet teveel eh :P
welja ookal begrijp ik niet wat je bedoeld (negatief of positief??)
maar any way : bedankt :P

groeten

Hey iedereen

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in jullie nieuwe club. Zelf ben ik van Melle (tussen gent en aalst). Zou het eventueel mogelijk zijn om een wegbeschrijving op het forum te zetten? Ik weet namelijk mijn weg niet zo goed in en rond Oudenaarde.

Ik vlieg nu een paar maanden. Ik heb als toestellen een robbe seagull en een delta (work in progress)

Ps: echt een schitterend initiatief

ik ga dus tot en met volgende week maandag op reis, ik hoop dat de club tegen dan weeral wat gevorderd is ;)
tot maandag!! en veel succes kurt! :lol:

groeten, samuel

Geniet ten zeerste van je vakantie Sam,
Donderdagavond meeting met de bestuursraad van de voetbalterreinen en ik hou jullie allemaal hier op het forum op de hoogte van de laatste nieuwtjes.

Keep it real 8)

zoals ik al zij in het minimag topic, ik heb hier dus internet :lol:
dus ga proberen elke dag eens het forum bij te houden :wink:
succes eh kurt, voor donderdag.
koop misschien zo een vliegende voetbal van graupner om de voetbalisten tevreden te stellen :wink:

srr. voor ;en typ stijl, maar dit is hier een qwerty toetsenbord :P dus ik kan niet echt normaal typen...

geloof je me niet :?:
kijk maar qwertyuiopasdfghjkl;zxcvbnm

ik kan zelf geen dubbele punten zetten of vraagtekens of dergelijke :P

groeten uit het zonnige :zon: portugal :bye:

doe ik :P
en al veel porto binnen :P
groeten, en speciale groeten van een portugeese chick aan kurt :P

groeten, samuel

*****UPDATE*****

Gisteravond had ik een zeer vruchtvolle meeting met het bestuur van de voetbalterreinen van eine (deelgemeente oudenaarde)
We mogen en kunnen gebruiken maken van één van de voetbalterreinen om onze club het daglicht te laten zien.
:music: YOEHOOOOOOEEEEEE ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! :music:
Tevens heb ik het kunnen regelen om stroom te gebruiken, ik moet wel volgende week nog eens samenzitten met die mensen om te bespreken hoeveel dat allemaal zal kosten maar alles komt dik in orde.
We kunnen onze dranken halen in de kantine, ze hebben er alles , tot zelfs kleine snacks....! 8)

Nu volgende week nog eens samen zitten met Dhr de Burgemeester om wat papieren af te ronden en klaar is Kees.
Mooie tijden komen eraan mijn vrienden

Mocht ik weer nieuws hebben -------> i'll keep ya all informed

hmmm, goe bezig kurt :thumbsup:
heb echt zin op die fly in :P

succes eh kurt, en doe zo goe gelijk nu voort :wink:

groeten, sam

Beste Ron,

Het volgende staat nu nog enkel op het programma namelijk het verkrijgen van een Vlarem 2 vergunning, de komende week zit ik opnieuw samen met de burgemeester.
Zet alvast maar 3 en 4 Juni als "meeting" in de agenda.
Dit zal tevens het openingsweek- end zijn voor de nieuwe club :lol:
Alvast bedankt om eraan te denken beste Ron :P

greetz

Kurt

tuurlijk bijt het , het bijt toch altijd? :P
Dan moeten we maar opletten dat we niet tegen elkaar aanvliegen want ook al is de tussenafstand z'on 235 km toch wordt het opletten geblazen he :bye:

idd Ron, de afstand tussen de twee meetings is te groot,
kan je dus ook bij deze de fly in op 3& 4 Juni in je agenda opnemen.
Locatie "voetbalterreinen Eine, (Pater Ruyffelaerstraat)" Er wordt gevlogen Zaterdag en Zondag en dit telkens van 14 uur tot Zonsondergang

Met dank,
Kurt 8)

De plaats heb ik nog nodig (ik heb even geen zin om vijftien pagina's discussie te doorzoeken, en het handig om ook aan te geven bij welke stad/steden dat in de buurt is), de naam van de contactpersoon (Kurt ...), telefoon, e-mail adres en eventuele homepage heb ik ook nog nodig

Back