zijn hier ook Belgische Piloten?

Is de in deze discussie geschetste procedure de standaardprocedure in België? In Nederland werkt het meestal andersom, de club zoekt een locatie d.m.v. de crie c's, cruiwagens, connecties en corruptie. De club weet dus dat de eigenaar genegen is te verhuren en vraagt daarna vergunning(en) aan. Vervolgens doen de leden massaal een schietgebedje en branden elke zondag kaarsjes in de kerk/moskee/synagoge want bij het verkrijgen van een vergunning is alle hulp hard nodig.

Gegroet iedereen,

enige clarificatie inzake de vliegterreinen alsook huurgelden is nu even geboden.
Hoe staan de zaken er nu voor.
Welnu, ik heb contact gehad met de sportcommisionaris van oudenaarde die op verzoek van Dhr de Burgemeester mij heeft ontboden.
Welnu, ten eerste zal ik geen huurgeld moeten betalen, de locatie zal mij "waarschijnlijk" gratis aangeboden worden.
Ten tweede is het zo dat ik volgende week samen met de Burgemeester en de dienst ruimtelijke ordening zal tafelen om dan in detail en met het oog op een finale toewijzing hieromtrent een vergadering zal hebben.
Na een overeenkomst betreffende een locatie zal een Vlarem 2 vergunning aangevraagd worden met het oog op een vergunning te verkrijgen voor een nieuwe vliegclub.
De bal is goed aan het rollen en ik dien hierbij Ron gelijk te geven dat pas na het vinden van een geschikte locatie verdere stappen ondernomen kunnen worden.
dus mijn beste vrienden, ik hou jullie zeker op de hoogte van de evolutie.

mvg

crazykuki "alias Kurt" 8)

Bij deze hoop ik ook een mega BBQ te organiseren, alsook een fly in voor iedereen eens "alles rond is"
daar is het nu nog iets te vroeg voor.

i'll keep ya all informed :D

kan al niet meer wachten op die fly in :lol:
mag ik dan men easystar meenemen???????
tegen dan heb ik dan waarschijnlijk ook men minimag 8)

groeten

Na het samenzitten met de sport comissie raad van Oudenaarde (afgelopen Woensdag)
Goed nieuws, de locaties liggen vast en er zal de komende week een keuze gemaakt worden.
Binnenkort is er dus wel degelijk een nieuwe vliegclub in Oudenaarde(zij het wel electro ONLY)
Van zodra alles definitief alles op papier vastligt breng ik jullie een briefing alsook uitgebreid verslag 8)

vr groeten

Crazykuki :lol:

Bij deze mogen dus alle gewenste kandidaten mij een mail sturen op crazykuki@msn.com (met vermelding " aanvraag lidmaadschap")

hey mensen die in de omgeving oudenaarde wonen.
mc ronse (winkel in ronse dus) heeft echt massas veel dingen liggen.
ik typ dit hier omdat velen van regio oudenaarde niet weten of er een winkel is in de omgeving.

ik ben deze middag binnen geweest en ze hebben hopen aan elctronica maar niet zo veel vliegtuigen (stuk of 25)
ze hebben ook shockflyers.
de verkoper zij me dat er binnen de dagen een nieuwe levering gaat komen met de laatste nieuwe vliegtuigen van graupner en multiplex.
alvast een goede aanrader deze winkel!!

groeten

Laat maar weten waanneer de fly in is, dan kom ik af. en ik denk dat ik nog wat mensen zal kunnen overhalen om te komen. want het is toch wel speciaal zo'n opening van een nieuw vliegveld.

Groeten en succes gewenst. Val

Ps: mag er dan(niet de mijne) een extra komen? met een f3a 160 cyclon op 10 cellen 4800 (deze vliegt als een raket)? maar zou te groot kunnen zijn voor jou nieuwe veld of niet? of kies je enkel vanwege het geluid voor elecro ?

hmmm als die extra komt kom ik ook zeker,en ik neem ook wel mensen mee alst kan:p ik denk dat dit geen rol speelt, zolang het maar elektro is:)

greetz ik volg alles wel :p

Beste mensen,

het verheugt me enorm te weten dat er reeds een hele hoop geinteresseerde "toekomstige" leden zijn.
Ik hoop deze week meer te weten over een locatie.
Als ik tegen eind Mei 2006 een "go" heb, staat ons de zomer te wachten en een nieuwe leuke club die van start gaat.
2006 will be bright 8)
Spread the word around zou ik zeggen en we "vliegen" er dan allemaal in.
BBQ's komen eraan :lol:

spijtig dat oudenaarde net iets te ver is voor mij ( Sint-Niklaas)

succes

@ Penneman
Mijn broer woont ook in st Niklaas, is slechts 35 minuten rijden, je bent altijd van harte welkom.

****UPDATE****

ik heb gunstig advies gekregen inzake het verkrijgen van een vlieglocatie.
aanstaande Donderdag 19 uur heb ik nog een meeting hieromtrent.
Volgende week Dinsdag 4 April zit ik opnieuw samen met Dhr de burgemsseter van oudenaarde en de chief van ruimtelijke ordening.
niks dan goed nieuws dus.
van zodra ik meer weet lezen jullie er hier alles over.

....why drink and drive while you can take your plane en fly "zou ik zo zeggen:) "

vr groeten aan allen en tot binnenkort.

Crazykuki
"alias kurt"

hehe,

ik zie dezen thread nu pas.... (kijk bijna nooit nr elektrodinges, tja...)
Precies nog veel volk van o/w-vlaanderen.
'K ben van Geraardsbergen (in Gent op kot) en vlieg bij Airfield 34 in Lessen.

Voor de moment wel enkel nog nitro-machines 8)

Maar euh, binnenkort misschien ook wel nen Trex ofzo...
Dus misschien kom ik ook wel ne keer kijken in oudenaarde ofzo :D

Beste Ron,

ik heb vorige week wat spullen meegenomen, enkel om te demonstreren dat electro quasi geen lawaai maakt, dit viel enorm goed bij hun in de smaak.
enne...ik zou nooit iemand die nog nooit gevlogen heeft mijn spullen overhandigen en zeggen " give it a try" :pim: (lol)

Back