zijn hier ook Belgische Piloten?

NIET WEINIG HE, en nog wat anders het geld , dat het kost.
richt maar eens om te beginnen een v.z.w op , EERSTE vereiste om lid te worden bij de VML

"Silent Flyers Oudenaarde", klinkt niet slecht :pim:
ik weet het :roll: er komt heel wat bij kijken om een club op te richten.
Ik ben dan ook langs deze weg van plan kennis te maken met eventuele toekomstige leden, Iedereen is van harte welkom bij ons te komen vliegen.
zodoende dat we er allen samen een leuke boel kunnen van maken.
Ook ben ik van plan een vzw op te richten, dit kan ik alleen maar als ik via de Burgemeester een "go" krijg.
dat is dan alvast reeds één goede stap in de juiste richting, dan ga ik over tot stap 2, enz..enz...
en ik wil natuurlijk stap voor stap gaan, het is diep vallen anders voor mij.
Ik ben ook van plan om deze link aan de burgemeester te laten zien, dus alle steun en interesse voor het idee is van harte welkom, ik wens jullie bij deze dus al ook te danken voor de vele vlotte replies :lol:
Het maakt me gelukkig te zien dat velen dezelfde passie tot over de landsgrenzen heen delen met kennis en enthousiasme :lol: :lol: :lol:

ach, het valt allemaal wel mee.. een VZW oprichten is op 1 2 3 gedaan. De aanvraag bij het dictoraat is wel wat werk, maar de papierhandel is nu eenmaal niet meer weg te denken in de luchtvaartsector (ik spreek uit ervaring..). Het is in ieder geval goed te doen.

En zoals crazykuki zegt, gewoon stap voor stap en we zien wel...

crazykuki zei:
"Silent Flyers Oudenaarde", klinkt niet slecht :pim: ...
"Silent Oudenaarde Flyers" geeft een leukere afkorting.

Afgezien daarvan, ik zou geen plaatsnaam in de naam opnemen, stel dat de vereniging een keer verhuist naar een ander nieuw veld? 'Silent', 'stil', 'fluister', 'quit' o.i.d. moet in de naam voorkomen evenals electric/elektro/elektrisch/fluister, goed voor het beeld/imago van de club. En niet iets met 'crash', 'lijmen' of 'bouwen'. De 'Vlaamse Vonkentrekkers' ;) ?

"Electric silent flyers" vind ik echt wel een goede naam,
"ESF" klinkt ook heel goed, ik dan je dan ook Ron voor je contributie :)
aangezien ik grafisch ontwerper ben kan ik dan ook makkelijk een huisstijl en logo voor de naam ontwerpen :turn-l:
waar woon jij precies Ron? het zou leuk zijn elkaar eens te ontmoeten in de nabije toekomst :)

beste Ron,

ik kan nu nog niks beleven, heb nog verbouwingen te doen die starten eind Maart maar als ik kan kom ik best wel 8)
jij bent ook wel echt een goede ervaren piloot, ik zou je enorm graag eens aan het werk zien :)

Ahzo, ik dacht dat je nog een actieve piçloot was :roll:
ik vlieg ook met heli, alleen de laatste tijd wat minder, mijn gyro moet opgestuurd worden naar de fabriek voor een software update(heading hold) maar dat zijn zorgen voor later, heb ondertussen dingen zat te doen.
ik ben daarjuist trouwens nog even met mijn 3D vlieger gaan touren, was leuk met windkracht 2.8 8) , het was echter niet makkelijk hem tegen de wind in langs de breedte van de weg te landen, alles verliep echter vlekkeloos

even ter info: ik ga volgende week gaan skieen dus kan ik tijdje dit topic niet meer volgen :? alvast veel gelluk crazy met de oprichting van de club!

greets

ps. ik vertrek vrijdag den 24 februari maar :D

Club of geen club, deze avond wat rondcrossen in de zaal met onze BELLS, en lekker een wetstrijdje houden .
en dit te ERTVELDE ( O-VL BELGIE )

Gisteren ben ik ook gaan vliegen, met momenten kwam er een krachtig windje op maar mijn Reflex vlieger trotseerde de krachten zonder probleem, knife edge-inverted spins, hovers, alles heb ik er kunnen uittrekken gisteren.
wat kan een 15 tal minuutjes vliegen een mens doen ontspannen 8) , om nog maar te zwijgen over de kick die men krijgt als je ziet dat je toestel netjes alles doet wat je wilt :)

Graag had ik van alle geinteresserden onder jullie een mailtje gekregen met daarin de vermelding of jullie al dan of niet zouden geinteresseerd zijn tot het toetreden van een nieuwe club, graag een seintje op
crazykuki@msn.com. 8)
vermeld dan ook je naam, adres en telefoon zodoende dat ik binnenkort eens contact met jullie opneem.
ik ben ook van plan dan eens een meeting te beleggen met jullie allemaal om eens af te spreken en er een leuke middag van te maken :)

Back