Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb twee tips voorWV zei:Ton,
Ik zie nu pas dit draadje van de YAK-23.
Zelf heb ik em half afgebouwd op de kast liggen.
Briljante oplossing voor het uitlijnen heb je gevonden met die bowdenkabel 8)
Zakt die kabel alleen niet erg door waardoor het meten weer onnauwkeurig wordt?
Ik las dat de uitlaat met tape aan de fan wordt bevestigd, maar dan krijg je nooit de fan/motor meer eruit. Of lijm je de uitlaat niet vast aan de romp?
Heb jij of iemand anders suggesties voor de motorisering?
Ik dacht aan een HET 2W of 3W (weet het verschil in prestatie niet eens)
Ik ga eerder voor lage vleugelbelasting (lees langzaam kunnen vliegen), dan voor gaten in de lucht boren. Sneller kan later altijd nog.
Kan me dat goed voorstellen, heb er dan ook niets meer aan gedaan de laatste tijd en dan zakt tie snel weg naar weet ik veel welke pagina.Ik zie nu pas dit draadje van de YAK-23
OOOOO :cry: Waarom het is echt een waanzinnig goed vliegende kist Rob had ook niet verwacht dat dit zo'n populair model zou worden.Zelf heb ik em half afgebouwd op de kast liggen
Dat uitlijnen gaat echt heel goed en dat doorhangen is nagenoeg niets en geldt voor beide zijde en is dus te verwaarlozen.Zakt die kabel alleen niet erg door
Klopt, de straalbuis zit met tape vast op de fan en komt mee met de demontage van de fan en motor.uitlaat met tape
Heb nog niet gevlogen met deze motoren, maar de 2W gaat perfect samen met een 3S1P Lipo 3300 pakket en dat geeft prima vermogen en met wat gasregelen ook een 8 min vliegduur.HET 2W of 3W
Daarvoor is de YAK23 ook prima geschikt en dat gaat heel goed met een 2W motor op 3 Lipo's.lage vleugelbelasting (lees langzaam kunnen vliegen)
Ton van Munsteren zei:OOOOO :cry: Waarom het is echt een waanzinnig goed vliegende kist Rob had ook niet verwacht dat dit zo'n populair model zou worden.Zelf heb ik em half afgebouwd op de kast liggen
In iedergeval lekker verder bouwen aan de YAK en FOTO's maken.
Nog niets kopen even afwachten, ga binnenkort de Yak verder afmaken en vliegen.
Misschien eens wat afspreken kun je zien wat een 2W op 3 Lipo's doet.
daar moet je inderdaad dan tijdens het bouwen rekening mee houden, met 3 lipo's word het lastig om het zwaartepunt goed te krijgen, zelf vlieg ik met 10 GP 2200 deze zitten helemaal naar voren.Ton van Munsteren zei:Mao,
4 Lipo's is lastig kunnen niet in de romp/accu houden, dan moet je echt gaan verbouwen.
Ton