WK ISTC&1/12 Thailand: Rheinard pakt tweede wereldtitel

3th A-main:

Rheinard, Marc 195:00.94116.2562
blank.gif
blank.gif

Volker, Ronald 195:02.47616.3601.5353
blank.gif
blank.gif

Wilck, Viktor 195:03.02916.3600.5534
blank.gif
blank.gif

Harper, Elliott 195:04.37916.3621.3507
blank.gif
blank.gif

Hara, Atsushi 195:04.68916.3010.3101
blank.gif
blank.gif

Matuzaki, Hayato 195:04.93916.3600.2508
blank.gif
blank.gif

Vejrak, Meen 195:05.78216.3930.8439
blank.gif
blank.gif

Groskamp, Jilles 195:07.41616.4691.63410
blank.gif
blank.gif

Moore, Andy 195:09.60716.3452.1916
blank.gif
blank.gif

Hirosaka, Masami 195:10.07216.3990.4655
blank.gif
blank.gif
 
Volgens mij is dit de einduitslag, ik kan het fout hebben


Atsushi Hara (HB/Team Orion)
[Total Point: 465]

Marc Rheinard (Tamiya/SpeedPassion)
[Total Point: 463]

Ronald Volker (HB/LRP)
[Total Point: 459]


Vicktor Wilck (Tamiya/SpeedPassion)
[Total Point: 453]

Masami Hirosaka (Yokomo/Nosram)
[Total Point: 451]

Andy Moore (HB/Team Orion)
[Total Point: 450]

Elliott Harper
[Total Point: 449]

Meen Vejrak (Xray/LRP)
[Total Point: 448]

Hayato Matsuzaki (HB/LRP)
[Total Point: 448]

Jilles Groskamp (Tamiya/SpeedPassion)
[Total Point: 447]
 
Bron RED RC:


Marc Rheinard is the new Touring Car World Champion after a dramatic victory in the final Leg here in Thailand. The German, who becomes the first double World Champion, battled intensely with Top Qualifier Hara eventually squeezing his way past his great Japanese rival. The real drama unfolded when Hara rolled his Hot Bodies in the last minute dropping to fourth and handing Rheinard the title. Finishing second Ronal Volker becomes Vice Champion with Masami Hirosaka completing the podium.
 
DAMN!!! Tamiya weer WC... Doen ze wel weer goed... Dat wordt in 2009 een TRF416 Marc Rheinard Edition haha...

Joost.
 
DAMN!!! Tamiya weer WC... Doen ze wel weer goed... Dat wordt in 2009 een TRF416 Marc Rheinard Edition haha...

Joost.


En helaas ook genoeg mensen die 200 euro voor zo'n upgradekitje willen betallen omdat ze denken er sneller mee te zijn of misschien wel alleen de schroefjes anders zijn :D
 
jij een 4wd........... dat wil ik mee maken.

Het is wel weer knap dat ze het flikken met een speelgoed autootje...

Of zal ik ermee bedoelen dat hij er gaat komen ipv dat ik hem ga kopen... En als ik weer 4wd ga rijden (wat van een aantal factoren afhangt dan zal het geen TRF worden denk ik ;-) )

Joost.
 
En helaas ook genoeg mensen die 200 euro voor zo'n upgradekitje willen betallen omdat ze denken er sneller mee te zijn of misschien wel alleen de schroefjes anders zijn :D

Net een TT01, allemaal hopups!! ;)
 
Ik denk dat Rheinard met een fabrieks-HB of -Xray ook wel kampioen zou kunnen worden; dit soort toprijders hebben erg gevoelige vingertjes en zijn zo aan elkaar gewaagd.
De chassis zijn namelijk allemaal even snel, je moet er alleen goed gebruik van maken.....
Slechte auto's worden er in het bovenste segment namelijk niet meer gemaakt!!!

groet,

Eric
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet dat de verschillen op dit niveau ook ontzettend klein zijn. Dus een klein verschil in de auto kan ook het verschil zijn tussen 1e worden en in de B zitten. Vraag b.v. maar aan Paul Lemieux en Teemu Leino voor wie de 009 toch niet helemaal perfect te krijgen was. Het waren juist de minder bekende leden van het XRay team die de A-finale haalden omdat de auto blijkbaar meer op hun rijstijl aansloot.

Ik ben echter met je eens dat Marc een geniale rijder is die het bijzondere vermogen heeft zich aan de auto aan te passen. Zelfs onder de toprijders zijn er niet veel die daar echt goed in zijn.
 
Back
Top