WK 1/10 en 1/12 in Nederland

Provisional Time Schedule

This race schedule presents the suggested dates for the event.

1/12th Scale

Saturday 21 July Registration
Sunday 22 July Practice
Monday 23 July Qualifying
Tuesday 24 July Finals + price-giving / buffet

1/10th Scale

Wednesday 25 July Change to outdoor facility/registration
Thursday 26 July Practice
Friday 27 July Qualifying
Saturday 28 July Finals + price-giving / buffet

zo ongeveer, ja.
maar die is al wel oud.

wil even bij deze alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet tijdens de pre-worlds afgelopen weekend.
was een mooie race, das zeker.
en gelukkig hadden we super mooi weer op de zondag.

Mensen, bedankt voor jullie inzet, zonder jullie hadden we het nooit zo kunnen doen.

ik hoop dat we alle vrijwilligers hebben tijdens de WK zelf.
maar dan nog wel meer. want die hebben we echt nodig.

Toppie allemaal !!!!!

Beetje jammer en vervelend was wel dat, het merendeel van de Stock 13.5T rijders die zich hadden ingeschreven, niet zijn op komen dagen. en ook niet even de moeite hebben genomen om zich netjes en op tijd af te melden.
gaat ik slecht op, zoals men weet. want zoveel moeite en werk is het afmelden niet.
nu waren er maar 6 over. en daar kwam en later nog eentje bij.

maar goed, een goede les voor een volgende keer, dat je niet kunt bouwen op de inschrijvingen die gedaan worden voor een race.
jammer, erg jammer.
want voor deze rijders is er wel tijd in gestoken en prijzen gekocht. enzovoorts.

Jammer dat de reglementen voor de stock 13.5 nergens te bekennen waren. Ook het ontbreken van het tijdschema, heatindeling, etc. was voor mij reden om af te haken.

tijdschema werd vrijdag avond gemaakt. en heat indeling stond zeker wel online.

rare reden, maar ok. dan nog kon je even de moeite nemen, om je netjes af te melden.
dat je geen zin hebt ofzo, das prima, maar meld je dan netjes af via mail, kennis of telefoon.
kleine moeite toch?

ja Paul is zeeer zeker een goede gozer. hoop dat hij het ook zo super zal doen op de WK zelf.
gun het hem zeker. maar liever nog Jilles. hahah. uiteraard.

Is is denk ik wel een kloof tussen de bedenkers en deelnemers van wedstrijden.

Over het algemeen is wedstrijd informatie moeilijk en (te)laat te vinden.
Zeker als je niet je hele sociale leven afhankelijk maakt van je race hobby.
Als ik met wedstrijden mee wil doen wil ik me goed kunnen voorbereiden,
op tijd spullen bestellen en een paar keer dat circuit rijden voor een redelijke setup.
Ook bij de nomac gaat dat erg stroef en komen definitive reglementen erg laat ( voor mij te laat )

Ik snap wel dat erg weinig budget is en dat iedereen mee moet praten,
maar ik geloof dat er zo zeer veel potentieel verloren gaat.

Als je echt wedstrijden wil rijden dan doe je dat, er zijn dan ook geen drogredenen nodig om het niet te doen.
Het afzeiken van NOMAC, MACH en of andere wedstrijdorganisatoren snap ik dus niet.

MJ

Is is denk ik wel een kloof tussen de bedenkers en deelnemers van wedstrijden.

Over het algemeen is wedstrijd informatie moeilijk en (te)laat te vinden.
Zeker als je niet je hele sociale leven afhankelijk maakt van je race hobby.
Als ik met wedstrijden mee wil doen wil ik me goed kunnen voorbereiden,
op tijd spullen bestellen en een paar keer dat circuit rijden voor een redelijke setup.
Ook bij de nomac gaat dat erg stroef en komen definitive reglementen erg laat ( voor mij te laat )

Ik snap wel dat erg weinig budget is en dat iedereen mee moet praten,
maar ik geloof dat er zo zeer veel potentieel verloren gaat.

De NK regels zijn inmiddels ruim een paar maanden bekend... kom een NK meedoen zou k zeggen... je kent de regels nu ;) !

Als je echt wedstrijden wil rijden dan doe je dat, er zijn dan ook geen drogredenen nodig om het niet te doen.
Het afzeiken van NOMAC, MACH en of andere wedstrijdorganisatoren snap ik dus niet.

MJ

zo zeik je dus het potentieel dat ik bedoel af.
Met deze instelling jaag je mensen weg.
Bovenstaande reactie bevestigd mijn verhaal volledig.

Als ik praat over een gemist potentieel dan zeik ik niemand af!!!!
dan geef ik aan waar een pijnpunt ligt.

Deze reactie accepteer ik dus ook niet, EZman
het zijn juist de organisaties die klagen (of zeiken ) over weinig inschrijvingen.

het zijn juist de organisaties die klagen (of zeiken ) over weinig inschrijvingen.

+1
Eigenlijk offtopic maar kom.
Het grote probleem is dat verschillende mensen altijd het nodig vinden om de regelmenten te veranderen ieder jaar opnieuw.
Ik weet niet hoe het zit met de NOMAC maar hier in België bestaat de superstock 1 jaar en nu al word al terug gesproken om deze terug al te veranderen en alle klasses terug om te gooien.
Als dit gebeurd ok maar blijf er dan tenminste enkele jaren met je handen af.
Ik snap nu ook wel dat er soms enkele kleine punten zijn die beter kunnen of die moeten gewijzigd worden maar je kan ook te ver gaan.
Denk maar aan het ETS daar veranderen de regels niet en geen enkele wedstrijd is zo HOT als deze

Bij de Nomac is dit nu het 2e of 3e jaar dat de Stock klasse hetzelfde is. De klasse begint mede daardoor weer aan te trekken nu !

Ik begrijp niet waarom jij je zo geviseerd voelt (was zeker niet de bedoeling)
In deze hobby zijn er een aantal mensen die enorm veel tijd en energie steken in runnen en organiseren van wedstrijden en als ik dan merk dat er in een bepaalde klasse 20 piloten ingeschreven zijn en er dan 6 opdagen dan stel ik me daar wel vragen bij.
Ik kom uit de tijd zonder internet, niet op voorhand inschrijven en dan stond er 's morgens om 8u 120 man aan te schuiven om in te schrijven, zonder timesheet, heatindeling enz. en daar werd niet over gezeurd.....

MJ

Hotels en toeristische interessante plekken in de buurt

Deze zomer gaan we samen met nog 2 bevriende koppels op reis richting het noorden. Dit is normaal rond 25 juli. Dus eigenlijk tijdens de week van het WK electro. Vandaar denken we eraan om enkele dagen vroeger te vertrekken en even af te draaien richting Heemstede voor 2 of 3 dagen om even naar het WK te gaan kijken.

En als we daar toch zijn kunnen we evengoed de omgeving eens verkennen.

Maar nu zijn we nog op zoek naar een hotel daar in de buurt. Op internet zijn er heel wat hotels te vinden in Haarlem. Maar weet iemand een hotel aan te raden. (2 koppels hebben ook kleine kinderen mee, max 1 jaar oud)

En wat zijn de toeristische bezienswaardigheden in de omgeving van Heemstede?

of bij lekker weer gewoon naar het strand? naar het circuit, in haarlem heb je nog het frans hals museum (voor als het slecht weer is).

Tyler museum is ook leuk, meer divers.
Grote kerk , Sint Bavo
Als je van wandelen houdt is de 'hofjes-tocht' erg leuk
Hotel Haarlem-Zuid staat pal naast een leuk zwembad, goed parkeren.

In Heemstede zelf heb je nog het Groenendaalse bos met kinderboerderij etc.

Waterleidingduinen als je wilt wandelen

Sportplaza Groenendaal is geloof ik vlak naast het zwembad van Heemstede.

Zooo.... Camping geboekt.
Binnenkort maar even beginnen met 30 sets banden afdraaien... :o

Laatst bewerkt door een moderator:
Back